Glasgrekar Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Er det noen som kan hjelpe meg litt her?Hvordan aktivere cheats i Wolfenstein 3D version 1.1 Start the game with the command line parameter(when starting game from DOS prompt). Type: wolf3d goobers. While playing, press LEFT ALT-LEFT SHIFT-BACKSPACE at the same time to activate the cheatcodes. Skjønner ikke helt dette eller får det liksom ikke til!! Juksemaker, vet det, men er kommet så langt og nå er det stoppet litt opp. Hehe :D:D Lenke til kommentar
Toa Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Vurderer å aktivere cheats selv. Å plaffe ned de folkene er ikke noe spennende lengre, men jeg kunne tenkt å se levlene og monstrene. Spillet er for kjedelig nå. Angrer på at jeg tok vanskeligste vanskelighetsgrad... Lenke til kommentar
Glasgrekar Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 Jammen hvordan aktivere dem? Hvor skal du skrive in linjen wolf3D goobers? Har selv valgt det vanskeligste på spillet. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Du starter spillet med å skrive "wolf3d goobers" fra kommandolinjen (eller lag deg en shortcut). Deretter bruker du Left Alt + Left Shift + Backspace. Deretter må du vel skrive inn noen juksekoder for å f.eks. gå gjennom vegger, udødelig, max ammo osv. Såvidt jeg husker tilbake for 4-5 år siden sist jeg spilte det :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 å holde inne L+I+M samtidig funker også, da.. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Eh. Snakker vi om Return to Castle Wolfenstein, eller gamle Wolf 3d? Tittelen på tråden sier jo "Return to...", g jeg tror ikke noen mennesker på denne jord spilte gjennom det spillet for 4-5 år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå