Hamnli2 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det hørtes trygt og godt ut.... men også ufattelig kjedelig! Jeg får vel starte 3. verdenskrig selv da! Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 WWIII er her nok snart,Men det blir nok fattig mot rik. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg tror vi nærmer oss mer og mer. Bare se på hva som har sjedd i de siste tidene... Kina vokser i ekstremfart. De vil da ha problemer med å skaffe nok energi. Krig mot terror i Afganistan og Irak. Pakistan og India har vært nære på vippen flere ganger de siste årene. Pakistan tar opp kampen mot taliban. Borgerkring på Sri Lanka Nord-Korea driver skyter opp langdistanse rakketer og tester atombomber. Russland går til angrep på Georgia og driver å roter med Tjekkia. Krangler også med vesten angående USA sitt rakett sjold. Russland har sakt fra at det kan bli nødvendig å gå til væpnet aksjon mot olje ressurser i nord. Økonomisk krise verden over. Ris krise verden over. Fugleinfluensa, svineinfluensa og andre store sykdommer. Global oppvarming og effekter av det. Israel angriper hisbolla og libanon ligger i grus sammen med deler palestina. Ja lista er lang, jeg tror ikke det er lenge til det smeller, da muligens for siste gang.... Lenke til kommentar
pululf Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja lista er lang, jeg tror ikke det er lenge til det smeller, da muligens for siste gang.... Jeg håper bare at det skjer i min levetid... Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja lista er lang, jeg tror ikke det er lenge til det smeller, da muligens for siste gang.... Jeg håper bare at det skjer i min levetid... Så uetisk og merkelig det må høres ut sier jeg meg enig. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja lista er lang, jeg tror ikke det er lenge til det smeller, da muligens for siste gang.... Jeg håper bare at det skjer i min levetid... Så uetisk og merkelig det må høres ut sier jeg meg enig. får si meg glad for at jeg bor i nordnorge da for ingen interresserer seg for denne landsdelen likevel, selv ikke våre såkalte nye landsmenn bahahahah.. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Enda en god grunn til å søke seg som grensevakt til Russland Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Ja lista er lang, jeg tror ikke det er lenge til det smeller, da muligens for siste gang.... Jeg håper bare at det skjer i min levetid... Så uetisk og merkelig det må høres ut sier jeg meg enig. får si meg glad for at jeg bor i nordnorge da for ingen interresserer seg for denne landsdelen likevel, selv ikke våre såkalte nye landsmenn bahahahah.. Helt til reinsdyra gjør opprør og dreper dere alle mens dere sover Endret 27. mai 2009 av Gunfreak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå