tomsi42 Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 En halvgrå onsdag ettermiddag ... 1/200s, f/8, 17mm, ISO 100 Tom Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 er ingen ekspert selv, men båtene i bakgrunnen, den lille jernrøret helt til venstre, den lille brusboksen nede til høyre og den ødelagte kasse ødela stemningen litt. ellers et meget fint bilde med et interessant motiv men hva det derre? et anker stein? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Den gjenstanden i fronten er egentlig en litt stor blomsterpotte (60-70cm i diameter). Den har nok blitt med i snømåkingen i vinter. "Kassen" er restene av en knust TV eller datamonitor ... Så da skjønner du kanskje også hvorfor jeg ikke fjernet boksen ? Tom Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 da ga det litt mer mening Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 I see what you did there! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Fint postkort! Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Kanskje hive den på Julekort-lista samtidig? Som en påminnelse at man må være forsiktig med hvor man måker snø? Du har en spesiell sans for fotografering Tom, en helt annen en meg. Hvis jeg har den, har jeg isåfall ikke oppdaget den. Så jeg lar være å kommentere her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå