Papegøye Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Noen ganger når jeg spiller hender det at control, alt eller shift tasten (en av disse om gangen, ikke alle samtidig) "låser" seg, maskinen oppfører seg som om tasten blir holdt nede og for å "slippe" den må jeg trykke en gang på tasten som er "låst". Vet ikke helt hva jeg faktisk trykker på for at tastene låser seg, men det må være en eller annen tastekombinasjon eller måte å trykke på som jeg ikke har funnet ut av enda. Har leita i tasteinnstillingene i windows men det kan godt hende jeg har oversett noe. Noen som har noen peiing? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Virker som det er "Sticky Keys" som er aktivert. Gå til Kontroll panelet, Tilgjengelighet senter eller hva det nå heter på norsk. I Vista er dette et blått rundt ikon, dobbel klikk der og så skal du få fram en liste med diverse valg, blant annet med tastaturet. Åpne det med tastaturet og se om noen av valgene der er aktivert, hvis så deaktiver dem. Endret 30. april 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Har deaktivert alle der men har problemet fortsatt :s Men takk likevel Het forresten "trege taster" på norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå