Cazzo Grande Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hver gang jeg blir sint får jeg tårer i øynene. Det er utrolig plagsomt! Jeg føler meg svak og dum. Er det noe som kan forhindre dette? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nei, og det er ikke tegn på at du er svak. Jeezes Lenke til kommentar
Lundefugl Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tror du har kreft i øyenene, sorry. Eneste som hjelper er nok å amputere fra halsen og ned. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Sikkert for at du blir så lei deg så du blir på gråten;) Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Eneste som hjelper er nok å amputere fra halsen og ned. ... eller amputere fra halsen og opp, og sette på en krok som protese. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 PFFF, Er animehardt å ha tårer i øynene når man blir sint! Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er det noe som kan forhindre dette? Ikke vær så sint, da vel Lenke til kommentar
4MB Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Samme "problemet" selv. Litt irriterende når folk tror du griner. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Min personlige mening er at det er et svakhetstegn å bli sint. Psykisk sterke mennesker har kontroll på disse følelsene og vet at de som regel er irrasjonelle og ikke fører til gode løsninger. Sinte mennesker mister kontrollen og tenker ikke klart. Dette er dels kulturavhengig, dels har det med modenhet å gjøre. I noen kulturer må man vise temperement for å bli respektert, men i de fleste velutviklede kulturer ser man på sinne og raseri som barbarisk og lavpannet. Den som beholder roen blir ansett som verdig og vis. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er du nervøs? Det er mange som reagerer på nervøsitet med å smile, le eller får tårer i øynene selv om man prøver å være alvorlig.. Det er nok noe du må jobbe med og kan venne deg av når du føler deg mer tilfreds med slike situasjoner.. Jeg husker jeg ikke klarte å lyve når jeg var 5-10år fordi jeg ikke klarte å unngå å smile (jeg smilte uansett om jeg løy eller ikke, plagsomt!) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Tror du har kreft i øyenene, sorry. Eneste som hjelper er nok å amputere fra halsen og ned. hehe^^ kan jo ta det litt seriøst, da. er ikke noe feil i dette bare å ikke bli sint.. win/win. jeg får tårer i øynene når jeg hikker.. har ikke grått siden jeg ver 7, men når hikken kommer renner det som en foss Endret 30. april 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg får ofte tårer i øynene når jeg gjesper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå