Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Får tårer i øynene når jeg blir sint.

Cazzo Grande

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min personlige mening er at det er et svakhetstegn å bli sint. Psykisk sterke mennesker har kontroll på disse følelsene og vet at de som regel er irrasjonelle og ikke fører til gode løsninger. Sinte mennesker mister kontrollen og tenker ikke klart.

Dette er dels kulturavhengig, dels har det med modenhet å gjøre. I noen kulturer må man vise temperement for å bli respektert, men i de fleste velutviklede kulturer ser man på sinne og raseri som barbarisk og lavpannet. Den som beholder roen blir ansett som verdig og vis.

Lenke til kommentar

Er du nervøs? Det er mange som reagerer på nervøsitet med å smile, le eller får tårer i øynene selv om man prøver å være alvorlig.. Det er nok noe du må jobbe med og kan venne deg av når du føler deg mer tilfreds med slike situasjoner..

Jeg husker jeg ikke klarte å lyve når jeg var 5-10år fordi jeg ikke klarte å unngå å smile (jeg smilte uansett om jeg løy eller ikke, plagsomt!)

Lenke til kommentar
Tror du har kreft i øyenene, sorry. :(

Eneste som hjelper er nok å amputere fra halsen og ned.

hehe^^

kan jo ta det litt seriøst, da.

er ikke noe feil i dette :)

bare å ikke bli sint.. win/win.

jeg får tårer i øynene når jeg hikker..

har ikke grått siden jeg ver 7, men når hikken kommer renner det som en foss :p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...