Gå til innhold

Innloggings problemer med Live Messenger

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

Får feil kode: 8100030d.

Jeg har AVG antivirus free 8.5

Spybot search & destroy

av sikkerhetsutstyr.

Jeg har to hotmail kontoer. På den andre har jeg ikke noe problem å logge inn, men på den ene har jeg ikke klart å logge inn de 2 siste dagene. Noen som vet hvorfor? Hva kan jeg gjøre for å fikse problemet?

Takker for alle forslag.

Har allerede prøvd denne løsningen uten hell:

http://messenger-support.spaces.live.com/b...#33;13937.entry

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker jeg hadde noe alla det samme problemet. Husker jeg sletta et par filer, 2 sek så skal jeg sjekke det ut.

Nå husker jeg ikke 100000% hvordan man gjorde det, men jeg mener å huske at je sletta alle filer til den emailen min som ikke funka,de filene som lå under msn live contacts eller hva mappa heter.

Bare husk: TA BACKUP!

Ta backup før du sletter noe, jæklig skjipt hvis det ikke funker og du mister filene.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Fikk sletta messenger filene som var merket med e-post adressen min, men jeg fant den ikke her:

C:\Users\ Your Windows logon name \AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts\ Your Messenger e-mail address

men i stedet her:

C:\Users\Windows bruker login inn \AppData\Local\Microsoft\Messenger \ min msn mail adresse

Når jeg går til denne mappen:

C:\Users\ Your Windows logon name \Contacts\ Your Messenger e-mail address

finner jeg bare bruker navnet mitt som jeg logger på med windows, og ingen messenger mail adresse.

Syns det er litt dårlig av ms og ikke klare å legge inn rette lokasjoner på disse filene. Føler meg litt frustrert over at slik som dette skjer. Har lastet ned pidgin så jeg får bruke det inntil crappy messenger funker igjen.

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Fikk ikke til å logge meg inn med pidgin heller. Noen som har flere tips å komme med?

På forhånd, takk :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

MSN messenger 8.5 virker ja, men jeg bruker vista og med messenger 8.5 så kjører programmet tregere enn live messenger gjør. Er irriterende at ejg måtte gå tilbake til en tidligere og utgått versjon som i tillegg er mindre trygt å bruke. Nå er forøvrig problemet spredd seg til alle kontoene mine (3 stk) prøvde å reg. en ny , men fikk samme problem på den:/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...