Gå til innhold

Er det forsent å begynnne med fotball som 15 åring?

Anbefalte innlegg

Hei, nå har noe jeg aldri trodde skulle skje skjedd. Jeg har lyst til å begynne med fotball igjen. Spilte litt fotball i 2 klasse, men slutta fort. Er det forsent å begynne med fotball i en alder av 15 år. For å være helt så suger jeg, , men det kan vel kansje forandres. Etter å ha spilt fotball i ballbingen nesten vært friminutt begynner jeg å synes at fotball er gøy igjen. Noe jeg ikke har syntes på flere år. Så hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer helt ann på hvor store ferdigheter du har fra før. For en som ikke har spilt noe før kan det bli vanskelig, men visst du har spilt mye på fritid og i frimenutt tror jeg du kan klare deg greit nok på ett ikke så altfor bra lag. Det viktige er å finne et lag som holder et ikke for høyt nivå. Da kan det bli tøft.

Lenke til kommentar
Kommer helt ann på hvor store ferdigheter du har fra før. For en som ikke har spilt noe før kan det bli vanskelig, men visst du har spilt mye på fritid og i frimenutt tror jeg du kan klare deg greit nok på ett ikke så altfor bra lag. Det viktige er å finne et lag som holder et ikke for høyt nivå. Da kan det bli tøft.

Helt enig i det som Kjuagutt skriver her! Kommer til å bli ganske vanskelig i starten hvis du ikke har noe særlig med fotballferdigheter fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...