TheNarsissist Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hei, nå har noe jeg aldri trodde skulle skje skjedd. Jeg har lyst til å begynne med fotball igjen. Spilte litt fotball i 2 klasse, men slutta fort. Er det forsent å begynne med fotball i en alder av 15 år. For å være helt så suger jeg, , men det kan vel kansje forandres. Etter å ha spilt fotball i ballbingen nesten vært friminutt begynner jeg å synes at fotball er gøy igjen. Noe jeg ikke har syntes på flere år. Så hva tror dere? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Eg kan lite om fotball, og generelt om sport. Berre så det er klart allereie no.. Men det er aldri forseint å begynne me noko. Okei, kanskje når du er 100 og verken kan drite eller gå sjølve, men no er det jo berre kvalpen! Innse din ubegrensing, istedet for din begrensing. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg begynte når jeg var 15 Gikk bare fint det. Slutta dog for å satse på andre ting, men vurderer å begynne igjen nå Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er nok ikke noe problem å starte med fotball som 15 år, jeg skal til og med starte å skate i en alder av snart 19, får se hvordan det går xD Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg tipper det blir blod. Masse blod Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg tipper det blir blod. Masse blod Som om det er noko galt med blod?! Masse blod?! Me skulle verkeleg hatt eit emo smileteikn på forumet, men dykk forstår vel poenget mitt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det går nok greit skal du se. Du vil nok føle deg litt dårligere til å begynne med, men i løpet av en sesong eller et par måneder med trening så skal du nok se at du klarer deg ganske greit. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kommer helt ann på hvor store ferdigheter du har fra før. For en som ikke har spilt noe før kan det bli vanskelig, men visst du har spilt mye på fritid og i frimenutt tror jeg du kan klare deg greit nok på ett ikke så altfor bra lag. Det viktige er å finne et lag som holder et ikke for høyt nivå. Da kan det bli tøft. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Kommer helt ann på hvor store ferdigheter du har fra før. For en som ikke har spilt noe før kan det bli vanskelig, men visst du har spilt mye på fritid og i frimenutt tror jeg du kan klare deg greit nok på ett ikke så altfor bra lag. Det viktige er å finne et lag som holder et ikke for høyt nivå. Da kan det bli tøft. Helt enig i det som Kjuagutt skriver her! Kommer til å bli ganske vanskelig i starten hvis du ikke har noe særlig med fotballferdigheter fra før. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Trening er vel det viktigste for å bli bedre. Du bør kanskje finne deg et lag med et 2. lag også, men uansett så tror jeg det skal gå bra. Kjør på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå