Halvliter Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Eg lurer på om det finnes nokon program som har nokon av dei samme egenskapane til Dropbox? Eg vil tidsinnstille backup til ca. 1 gong til dagen, vil kun oppdatere "nye" filer, og det skal skje over lokalt nettverk. Vil og velge kva slags mapper som skal oppdateres. Finnes det eit slikt program som eg ikkje finner ? Kanskje noko ala Time Machine til Mac ? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kjenner ikke Dropbox, men anbefaler http://www.2brightsparks.com/ Lenke til kommentar
Halvliter Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Tester ut freeware-versjonen nå, takk for tipset! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Du kan sette opp automatiskee backuper/synkroniseringer som du ønsker og også gruppere ulike jobber. Har i alle fall alt jeg trenger Takler også FTP backup! Lykke til! Endret 29. april 2009 av trn100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå