Mayhem Soap Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hei Jeg har akkurat satt den siste (4/4 IDE-enheter) IDE-enheten min, men sitter igjen med en 5'te HD...denne kunne jeg godt tenkt meg at satt inne i maskina og surret.... HK = MSI KT3 Ultra ARU som kjører sammen med WinXP...dette HK har RAID kontroller fra Promise (20276) og jeg lurer rett og slett på om jeg kan sette inn den siste disken og bruke IDE 3 (RAID) til denne??? Jeg har lite lyst på et PCI IDE-kontroller kort....det er dårlig med plass på HK...alternativt er et eksernt IEEE1394 kabinett...(litt dyre) Så, er det noen som har noe de skulle ha sagt i denne sammenheng, vær snill og del det med meg.... Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Går greit å koble til en hd på raid-kontroller uten å kjøre raid.. Lenke til kommentar
capy Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 ja, det skal gå fint. er ikke helt sikker, men tror du bare kan ha 1 enhet for hver kanal, mens om du hadde kjørt raid, så kunne du hatt to. dvs. 6 enheter på det kortet (8 i raid). har samme kort, men har ikke testet det. bare mener jeg har lest det et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå