Gå til innhold

Gaming pc til under 8k

Anbefalte innlegg

Har konf nå i helga, og har tenkt å sette av en 8000,- kroner til en stasjonær gaming pc.

pc vil bli brukt til å spille CS og ellers ha opp en god del programmer samtidlig (msn, nettsider, småspill, ventrillo, office , itunes , mm.) pc skal IKKE bygges selv : )

har lite peiling på hva som er de beste komponentene for tiden , så jeg må ha hjelp til å få sette sammens komponentene så pc kan kjøre mine krav reint. (noe som ikke skal være så problematisk ? )

Kom med forslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bump !

Hvist det er noen i trondheim som kunne tenke seg å bygge pc til meg så hadde det også vært en mulighet :)

men trenger fortsatt hjelp med oppsettet !

Håper på hjelp :)

Noe spess du har som favoritt? Tenker da paa intel, nvidia osv...

Nei, så lenge komponentene passer sammens slik at maskinen fungerer og gir meget god ytelse for den prisklassen og mitt bruksområde jeg har valgt så er det nok det samme. :)

Lenke til kommentar

Velg en av de største og mest kjente nettbutikkene, feks Netshop eller komplett. Så velger du en av "gamer-pc" oppsettene de har som passer din prisklasse. (-og behov) Disse er godt beskrevet og bra satt sammen. (bygges tross alt av ansatte som kan det de driver med)

Lenke til kommentar
Velg en av de største og mest kjente nettbutikkene, feks Netshop eller komplett. Så velger du en av "gamer-pc" oppsettene de har som passer din prisklasse. (-og behov) Disse er godt beskrevet og bra satt sammen. (bygges tross alt av ansatte som kan det de driver med)

har sett på noen slike , men det ser ut som i mine øyne at prisen ligger litt høyere i forhold til kvalitet..

¨men et lite spørsmål? hvist du konfiguerer en slik gamer pc fra feks komplett til noen andre kraftigere deler, vil de da bygge pc med de konfiguerte delene?

regner med at de gjør det men må nesten ha det avklart

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har sett på noen slike , men det ser ut som i mine øyne at prisen ligger litt høyere i forhold til kvalitet..

¨men et lite spørsmål? hvist du konfiguerer en slik gamer pc fra feks komplett til noen andre kraftigere deler, vil de da bygge pc med de konfiguerte delene?

regner med at de gjør det men må nesten ha det avklart

ja jeg mener og at du kan få bedre pc hvis du konfigurerer selv, men det beste av alt er og finne deler på prisguiden, da finner du det billigste i norge :) GL&HF ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...