dronjom Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Tviler vel på at dette kan kalles en sport, men fant ikke noe annet sted å poste den, kan godt flytte den hvis admin har bedre forslag. Det jeg lurer på er altså om noen slår meg i å kaste jordbær 7 meter opp i luften og ta imot med munnen Her er link til videoen jeg laget i dag med pappa: http://www.youtube.com/watch?v=yCrb7mwi7A8 Enjoy! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvordan vet du det var 7 meter? Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Hvordan vet du det var 7 meter? vet ikke nøyaktig, men sånn ca kaster jo alt jeg kan Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) kasta du jordbær opp i øret og tar imot med munnen? I throw strawberries up in the ear and catch them with my mouth. Endret 29. april 2009 av ---SPEED--- Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 kasta du jordbær opp i øret og tar imot med munnen? I throw strawberries up in the ear and catch them with my mouth. haha, supertabbe av meg, bra du sa i fra redigerte det nå Men vet noen om det finnes noen rekord innen dette? Guinnes? Jeg vet ikke hvor vanskelig folk synes det er/ser ut, når jeg lærte det så begynte jeg med å kaste kjempehøyt istedenfor å kaste litt og litt høyrere og høyere, så jeg ble kanskje bedre av det. Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Vist du kaster alt du har vil vel det vere høyere enn 7 meter eller ? Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Vist du kaster alt du har vil vel det vere høyere enn 7 meter eller ? NEsten alt jeg kan da, kverulanter Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 du burde få målt det en gang, også ringe guinnes og høre om det faktisk er noen som har satt record ennå! skal prøve dette her en dag ass!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Mål høgden i forhold til huset. Det er kanskje rundt 4-4.5 meter. Du er ca 180 høg, då har du kasta ca 2,5-3 meter når jordbæret er er like høgt som møne på huset. Då skal du ca 5 meter høgare enn møne. Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 du burde få målt det en gang, også ringe guinnes og høre om det faktisk er noen som har satt record ennå! skal prøve dette her en dag ass!! Jeg har sendt det til guinnes men ikke fått svar enda hvis du skal prøve selv bør du begynne med å kaste høyt istedenfor å øke gradvis. Gikk hvertfall bedre for meg. Jeg synes det er lettere å ta imot når jeg kaster 5-7 meter enn når jeg kaster 1, for da ser jeg den lettere på vei ned og den faller mer loddret når jeg tar den imot. Man må holde blikket hele tiden på det man skal ta imot. Begynte med moreller. Får litt munnsår av jordbæra da, de er harde mot leppene Zeph: Hva er møne? Tak? Forresten er jeg 1.90 kan godt hende det er litt mindre enn 7 meter, er vanskelig å vite. Jeg pleier også å kaste mobilen opp sånn, iblant på parkeringsplasser også, spinner den 5-6 meter opp i luften og tar imot (ikke med munnen denne gangen da selvsagt ) Den forrige mobilen min gikk duken pga dette Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Møne er toppen av taket. tror det er nermere 5 m opp til mønen på taket hans, ser væffal slik ut på bildet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå