Gå til innhold

Kaste jordbær og ta imot med munnen. Slår du meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kasta du jordbær opp i øret og tar imot med munnen?:p

I throw strawberries up in the ear and catch them with my mouth.

haha, supertabbe av meg, bra du sa i fra :p redigerte det nå

Men vet noen om det finnes noen rekord innen dette? Guinnes? :p Jeg vet ikke hvor vanskelig folk synes det er/ser ut, når jeg lærte det så begynte jeg med å kaste kjempehøyt istedenfor å kaste litt og litt høyrere og høyere, så jeg ble kanskje bedre av det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mål høgden i forhold til huset. Det er kanskje rundt 4-4.5 meter. Du er ca 180 høg, då har du kasta ca 2,5-3 meter når jordbæret er er like høgt som møne på huset. Då skal du ca 5 meter høgare enn møne.

Lenke til kommentar
du burde få målt det en gang, også ringe guinnes og høre om det faktisk er noen som har satt record ennå! :p skal prøve dette her en dag ass!! :D

Jeg har sendt det til guinnes men ikke fått svar enda :p hvis du skal prøve selv bør du begynne med å kaste høyt istedenfor å øke gradvis. Gikk hvertfall bedre for meg. Jeg synes det er lettere å ta imot når jeg kaster 5-7 meter enn når jeg kaster 1, for da ser jeg den lettere på vei ned og den faller mer loddret når jeg tar den imot. Man må holde blikket hele tiden på det man skal ta imot. Begynte med moreller. Får litt munnsår av jordbæra da, de er harde mot leppene :p

Zeph: Hva er møne? Tak? Forresten er jeg 1.90 :p kan godt hende det er litt mindre enn 7 meter, er vanskelig å vite. Jeg pleier også å kaste mobilen opp sånn, iblant på parkeringsplasser også, spinner den 5-6 meter opp i luften og tar imot (ikke med munnen denne gangen da selvsagt :p ) Den forrige mobilen min gikk duken pga dette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...