Osecia Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg skjønner ikke begjæret etter å bli husket... Aldri hatt noen trang til det. Hvorfor vil du bli husket? Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Meningen med livet? Bidra etter egen evne til å forme samfunnet/landet/verden til det bedre. Være god mot dine medmennesker og få mye positivt tilbake. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det handler om å kunne takle døden bedre ved å vite at man vil kunne 'leve' videre gjennom andre mennesker. Man dør på en måte ikke alene. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 meningen med livet er å se hva som skjer og være forberedt på overaskelser Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Uten å gå off topic her, hva betyr /b/? o.o alltid lurt på det. Lenke til kommentar
Niks Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Meningen med mitt liv er å leve et så bra liv som mulig Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Uten å gå off topic her, hva betyr /b/? o.o alltid lurt på det. Det er en seksjon av forumet 4chan.org www.4chan.org/b/ Anyway meningen med livet for meg er a lage musikk, snakke med andre, bruke internett, jobbe, kanskje finne en dame, reise rundt i verden og fundere pa universet. om jeg blir husket for musikken min sa er det innmari kult, men jeg er fornoyd slik ting er na uansett Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Takker for svar. Snakker om musikk, det glemte jeg å nevne, musikk er en veldig viktig del av mitt liv. Nesten litt fælt at den tiden jeg burde brukt på å finne jenter går til å sitte å skrive musikk. Endret 2. mai 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Perrern, a skrive musikk er jo viktig og da, om du liker det. Du ma finne en balanse mellom alle tingene du driver med, alt har sin plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå