birdy113 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Glemmer Aldri Viking KNUSTE Chealsea! 4-2 Brann Burde vunne mot Liverpool i 1997 som ble 1-1 Norsk fotball har stagnert i forhold til det var før. Og jeg tror fortsatt at en god dag så kan Norsk topp lag vinne mot PL Middels lag som stoke - sunderland osv. Er bare 4-5 lag som er VIRKLIG Gode i PL. Desverre har norsk fotball blitt ødelagt i de siste 10 årene fordi mange Stor klubber har handlet her og fordi vi er får dårlig og utvikle. Heia Brann Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Du lever i en drømmeverden Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Du lever i en drømmeverden nei. Jeg ærlig inrømme at norsk fotball suger. i forhold men før så var norsk fotball veldig bra. nå er det stagnert og lagene er veldig ustabile. Brann tapte mot molde 8-0 to uker senere vinner dem mot deportivo som er RANKET MYE høyere en Brann. der kan man se kor ustabil dårlig norsk fotball er /\/\/\/\ sånn går det Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Et norsk topplag kan ikke slå Middlesborough engang. Jeg skulle like å se det. I Norge har vi ikke tempo, fysikken eller teknikken til å hamle opp med PL lag. TL-Lag hører hjemme med Leeds. Lenke til kommentar
Mixter Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg må innrømme at Norge har gjort det veldig dårlig i det siste, men jeg skal ikke se bort i fra at en vakker dag skal Norge være like gode som i 1998, da Brasil ble knust i støvlene sine. Drillos landslag har en grei utvikling. Om den fortsetter like bra de fem neste årene, kan Norge ha en gullalder i fotball om fem år. - AL Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg må innrømme at Norge har gjort det veldig dårlig i det siste, men jeg skal ikke se bort i fra at en vakker dag skal Norge være like gode som i 1998, da Brasil ble knust i støvlene sine. Drillos landslag har en grei utvikling. Om den fortsetter like bra de fem neste årene, kan Norge ha en gullalder i fotball om fem år. - AL vi får håpe en dag flere lag i tippeligaen blir med i CL. Alltid gøyt og se hjemmelaget sitt mot andre lag en norske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå