Gå til innhold

over føring eller ikke? ?

xoalidx

Anbefalte innlegg

hei all gamers:)

jeg har en x-box360 premium,men pga av en error som ikke kan fikses må jeg kjøpe meg meg en ny?

så jeg har 3 spørsmål:)

1.er x-box360arcade vært å kjøpe(med hardisk)

2.hvis jeg tar hardisken til den som var på premiumen min,kan jeg da ta med allt fra premiumen til Arcaden(profiler,sanger,gold membership,x-boxlive profiler).

3.kom ikke på det siste spørsmålet:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jupp

Behøver ikke din HDD for å få din profil og gamerscore. Dette er lagret på serverne til xbox Live så du kan abre ta en recover gamertag for å hente ned alt igjen!

Eh, bare dersom du faktisk bruker live å logge deg inn med. Ellers er alt lagret på HDD.

Lenke til kommentar
jupp

Behøver ikke din HDD for å få din profil og gamerscore. Dette er lagret på serverne til xbox Live så du kan abre ta en recover gamertag for å hente ned alt igjen!

Eh, bare dersom du faktisk bruker live å logge deg inn med. Ellers er alt lagret på HDD.

så jeg har skjøt det riktig.

jeg får til tilbake microsoft points,guldmedlemsap og livebrukern min?

yes:) dette er best da!

Lenke til kommentar
Men hvorfor ikke sende den inn på reperasjon? Det er jo gratis.

ehh. nope.

3år's garantien min er ute.

jeg ringte support for litt siden, de sa at det kosta 770kr, for den erroren jeg fikk.

men nå har jeg kjøpt en ny x-box360uansett.den har vært på rep allerede 4gangerm :p

Lenke til kommentar

770 kr er da ikke dyrere enn en ny.

Og du har uansett reklamasjonsrett som går over garantien.

Om den må repareres flere enn to ganger for samme feil, og det ikke er din feil, har du rett til å heve kjøpet eller få ny.

[/quote

1.det er ikke samme feil alle gangene.

2.det er billigere å kjøpe en ny,isteden for å sende den på reprasjon anhver dag liksom:)

Lenke til kommentar
lever den inn til der du kjøpte den, du har reklamsjon på 5 år så det skal ikke by på noe problem.

Ikke vær lame og godta alt butikk og microsoft sier!

det er litt "to late" ass.

har kjøpt meg en ny x-box360 allerede, så..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...