djgudleif Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Tatt fra "Ergrelse over grammatiske skrivefeil": ... verdens populæreste nettspill. Fy flate. Dette vart skrive av ein 11-åring, men likevel. Det irriterar meg at det er så mange som ikkje kan skrive rett. Bøying av verb som populær er jo allmennkunnskap, då det er eit ord som er i flittig bruk i det norske språksystemet. Eg håpar verkeleg det er elevar i den norske grunnskulen som klarar å hevde seg over all dullinga med taparane, og nedvurderinga av dei som har evner over det skulen presterer å gje dei kreditt for. Endret 29. april 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 HE FAILED! I lol'd når jeg fårstådde det Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Kva for ein rett har han til å kritisera det innlegget, når han sjølv ikkje veit forskjellen mellom eit adjektiv og eit verb, og i tillegg har eit par skrivefeil? Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er jo det som er poenget. Dersom det ha skrev hadde vært riktig og ikke inneholdt skrivefeil, hadde det ikke vært et gullkorn. Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Han tek jo ikkje heilt feil. Teoretisk sett "populær" bjodeformi (imperativ) av gjerningsordet "*populæra/-e": *Å populæra/-e - populærer (populærande) - populærte - (har) populært - populær! Men eg veit ikkje kva det skal tyda ... Lenke til kommentar
dePt Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Han tek jo ikkje heilt feil. Teoretisk sett "populær" bjodeformi (imperativ) av gjerningsordet "*populæra/-e":*Å populæra/-e - populærer (populærande) - populærte - (har) populært - populær! Men eg veit ikkje kva det skal tyda ... Ikke prøv å ødelegg da . Jeg lo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå