Everton Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 eg tenker på å kjøpe ny mobil MEN eg har ikkje akuratt penger i overflod... :wink: Har sett at du kan få SE t68 til en ganske lav pris enkelte plasser! Men er den fortsatt brukbar? Er det Mophun på den? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 T68i er fortsatt meget brukbar, har den selv og føler ikke jeg trenger noe mer. Den har hverken java eller mophun, er det viktig ville jeg heller kjøpt SE T310, den er ikke mye dyrere og har det. Det er jo faktisk nå i det siste T68i har begynt og selge, for prisen er kommet ned på ett nivå som gjør at "alle" har råd til den. Anbefaler den absolutt, da d u får mye for pengene. Ett tips er Siemens S55, søk på amobil og se va du finner om den... stort sett samme funksjoner + litt til til samme pris... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg fikk selv t68i nå i en reklamasjonssak som ertatningsmobil og er strålende fornøyd.. Mobilen har nesten av tekniske finesser, men har desverre "kun" 256farger. De nye mobilene fra nokia har nok noe bedre skjerm nå. Telefonen har støtte for bluetooth, ir, high speed data, gprs, MMS (kun t68i modellen), epost og GOD wap støtte (forums etc.) Selv om modellen begynner å bli gammel er den fortsatt en av de beste mobilene på markedet mener jeg. (les itavisens mobiltest) I tilleg til å være en meget god telefon har t68i mulighet til å koble til flere slags dupeditter som mp3spiller, kamera, trådløs håndfri osv. Kort sagt en kjempetelefon! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Den er absolutt å anbefale. Hvis du ikke er hypp på markedets beste skjerm etc. eller andre "viktige" funksjoner som java og polyfoniske ringetoner så sitter den som et skudd. Alternativ er som nesvnt t310 og S55. Ellers er t720i et alternativ fra Kotorola, men den har dårlig kvalitet på mange av funksjonene. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 ...Ellers er t720i et alternativ fra Kotorola... Eller Mororola om en vil :wink: Jeg har prøvd T720i, og synes til tross for god skjerm og høy briefe faktor at den er rotete og kronglete og forstå. Kan være at dette er en tilvendings sak. T68i er veldig lett og forstå, og man trenger ikke være nerd for å forstå opplegget. Anbefales som sagt. Var også nede på commit (som vanlig) i dag, og sjekket ekstra-utstyr til T68i som det var kommet påfyll på... Her er tingene du kan få til/koble på SE T68/T68i: Lommelykt, Radio (veldig god, prøvde i dag), Mp3-spiller, tastatur, bilholder, billader, bordlader, bordstativ, handsfree, 3 forskjellige kabler (til pc, bil) og to forskjellige kameraer er det jeg husker. Om alt er nødvendig og av høy kvalitet kan diskuteres, men man skal ikke klage på mulighetene... Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Har ikke helt skjønt hvor briefe faktoren i T720 er, forklar? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 ...Ellers er t720i et alternativ fra Kotorola... Eller Mororola om en vil :wink: Motorola heter det :wink: :wink: Lenke til kommentar
Everton Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Er det noen som har prøvt MP3 spilleren til T68i? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Har ikke helt skjønt hvor briefe faktoren i T720 er, forklar? Scenario: Location: Bussen Number of People: Mange What happens: Noen ringer deg, og de polyfoniske ringetonene høres meget bra ut. Mange begynner allerede da å kikke på deg. Du tar så telefonen opp av lomma, og folk ser at den er liten. Men det er før du åpner den, noe som i seg selv også er ganske kult (gjør du det litt sakte, blir det enda bedre). Etter åpninge holder du en stilig telefon med kuule ringetoner ved kinnet/øret ditt... Det er også litt tøft om du kan å lukke den på riktig måte. Det gjør det hele _mye_ bedre... Folk har mang en gang sett på meg på bussen når telefonen ringer Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Nuvel, det der er jo ikke noe som gjør T720 til en spesiel Briefe telefon. Mange andre mobiler har Polytoner og er små... Forresten, hvordan vet du at folk ikke ser på deg fordi de er irriterte over at du har så teite ringetoner foreksempel? Det er som regel derfor jeg ser på folk om telefonen dems ringer.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 T720 er vel så langt fra å være en briefemobil som det er mulig å komme. Isåfall er de man briefer for ikke særlig vitende angående mobiler. Sammen med 3410/6310i/3650 er T720 den mobilen jeg hater mest å bruke. Ikke er den pen, ikke er den solid, ikke er den liten, ikke er den brukervennlig og spesielt bra på lyd er den heller ikke. At den ikke støtter lyd i java synes jeg er merkelig... Den har definitivt bedre lyd enn Nokias S40-mobiler, men sammenlignet med s55/7650/gx10 er det ikke noe å skryte av Jeg trodde lenge at amerikanerne egentlig kunne bedre enn dette, men så kommer de med T722i, som faktisk er samme dritten, bare med nytt deksel :-? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Du sier noe der, men alle smiler :wink: Merkelig. Hmm, kanskje de digger _meg_ og ikke ringetonene... Uansett, husker en type med 3330. I uke 10 (altså lenge etter jul) ringte noen han på bussen, og han hadde Bjelleklang elns (julesang i hvert fall) på _høyeste_ volum. IRRITASJONSMOMENT! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 T720 er vel så langt fra å være en briefemobil som det er mulig å komme. Isåfall er de man briefer for ikke særlig vitende angående mobiler. Sammen med 3410/6310i/3650 er T720 den mobilen jeg hater mest å bruke. Ikke er den pen, ikke er den solid, ikke er den liten, ikke er den brukervennlig og spesielt bra på lyd er den heller ikke. At den ikke støtter lyd i java synes jeg er merkelig... Den har definitivt bedre lyd enn Nokias S40-mobiler, men sammenlignet med s55/7650/gx10 er det ikke noe å skryte av Jeg trodde lenge at amerikanerne egentlig kunne bedre enn dette, men så kommer de med T722i, som faktisk er samme dritten, bare med nytt deksel :-? Jeg synes den meget pen, med små lekre detaljer og greier. Den er jo også forholdsvis solid egentlig, ingen problem å slippe den fra et par meter ned i gølvet. Den er brukervennlig etter mitt skjønn. Etter et par dager var den enklere enn den gamle 3510-en min... Lyden høres fin ut, men den er ikke særlig høy. Vibrasjonen er særdeles kraftig da, så det har ikke skapt noen problemer for min del. At den ikke har lyd i Java synes jeg og er merkelig, men heller ikke noe problem egentlig. Og hva T722i angår er ikke den den samme _dritten_, men samme _telefonen_ bare at der kan du bruke bilder du selv har tatt som bakgrunn, og du kan endre oppsettet på klokka i standby-modus (Når telefonen er åpen) Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg er uenig med det meste du skrev der, men siden topicen handler om T68i skal jeg la vær og kommentere Hva om de hadde brukt ressursene de har brukt på T720, T720i og T722i på å lage noe brukbart istedet T722i høres ut som bare en software-oppgradering Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg har planer om å bytte ut min Nokia 3310 og har sett på både SE T68i og Motorola T720. Prisene er greie nok, det samma er ekstrafunksjonen på begge telefonene. Og på Elkjøp kan man sammenligne flere telefoner og begge telefonene er ganske like, men har T720 MMS?? Har sett på Elkjøp og det står ikke om T720 har det. Noe annet som også er litt viktig for meg er lagringskapasitet på SMS/MMS. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 T720i har MMS, men en handicapet en sådan. Den kan ikke sende flere enn et bilde av gangen, og den kan heller ikke sende lyd. En av de mest skuffende tingene jeg så når jeg testet den. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 T720 har ikke mms, men nykommeren har det, T720i. Alle butikker har byttet ut T720 med T720i, så det er stort sett bare den som er å få i butikk. Med den følger det også med ett kamera, alt dette til ca. samme pris som T720. Men dette har godt ut over lagringkapasitet. Mens T720 kunne ha 500 oppføringer i addresseboken, kan "i"- versjonen kun lagre 100. I'en har heller ikke mulighet for å sende eller ta i mot epost. Batteriet er forresten oppgradert. Når det gjelder T68i er den absolutt å anbefale. Med plass til 70+ (kommer ann på størrelse/sim kort) meldinger og mange bilder er dette en helt grei telefon til en grei pris. Kameraet er også _mye_ bedre en motorola sitt, men så koster det tusen kroner i tillegg også Liker ikke helt meny-systemet på motorolaen, men det er vell antageligvis fordi jeg bruker SE og dermed er godt kjent med det systemet. Begge telefonene er bra telefonene er bra telefoner. Vil du ha god informasjon om dem er det jo noen tester her på siden, og på ITavisen Synes forøvrig dette var en litt gammel post, men det er greit det. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Har sim kort noe med begrensningen på hvor mange meldinger som kan lagres? Hmm.. Det visste jeg ikke.. At posten er gammel er jo greit nok, men nå var begge telefonene nevnt her så da fortsatte jeg heller på denne istedenfor å lage en ny tråd. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Du kan lagre 60 -70 meldinger på minnet til T68i (hvis ikke det er flere) men i tillegg kan du lagre meldinger på sim-kortet. Det varierer fra sim-kort til sim-kort hvor mange du kan ha innpå. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Du kan lagre 60 -70 meldinger på minnet til T68i (hvis ikke det er flere) men i tillegg kan du lagre meldinger på sim-kortet. Det varierer fra sim-kort til sim-kort hvor mange du kan ha innpå. Klarte å pakke inn litt over 70 meldinger på t68i inkludert SMS minnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå