Beef Supreme Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Javel da, så skal jeg begynne en logg Hadde ikke tenkt å starte logg før jeg begynte på selve byggingen, men her får dere loggen min av elektronikken også. For de som ikke har fulgt med HER, så er planen å lage en replika av en Soviet Power Plant fra spillet Red Alert 3. Orginalen: Min kopi: (første utkast, den er ikke helt riktig proposjonert enda) Elektronikken: Første bit: Altså del 1 på tegningen. De andre delene kommer til å være på samme kretskort. Regner jeg hvertfall med. Ting jeg har kjøpt fra ELFA osv. Kommentarer mottas gjerne her Endret 29. april 2009 av Beef Supreme Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Yay! Episk suksess. Har laga ferdig kretskorta nå, og det funker utmerket selv på første forsøk. Se filmen hos Youtube Endret 1. mai 2009 av Beef Supreme Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Holdt av til neste update. Kommentarer fjernes av mod Post kommentarer i kommentartråden folkens Endret 4. mai 2009 av Beef Supreme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå