Left Blank Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Tok bilde av dette for 5 min siden.. Si hva dere syntes da Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Fin himmel. Men en god del støy. Du har støv på sensoren som vises veldig godt her, og burde vært klonet vekk. Støyen kan også dempes. Enten det er luminans eller fargestøy. Endret 29. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 30. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Takk! Jeg har raw file, skal se om jeg kan dempe stoyen. Men litt stoy likte jeg da.. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Noen liker fiolin, andre liker Fender. Synes støy'en ga litt liv, jeg. Helt greit bilde med fin blåfarge og fine teksturer. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg likte det veldig godt. Går det bra om jeg fyrer det opp som bakgrunn på MacBooken min? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Hehe jepp! Kjor pa.. Kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå