Dan-The-Man Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hei, jeg bestilte nettop Unique Crystal speakershttp://uniquehardware.eu/index.html Lurte på om noen har erfaringer og/eller vet noe om leveringstid på disse? Mvh DanTheMan Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Noen som har noe å dele ? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Må nesten nevne at jeg har et par slike og syns de spiller rimelig bra. Selvsagt kunne det vært dypere bass, men det begrenses jo av de fysiske lovene. Bassen er ganske bra i forhold til størrelsen, og de låter vesentlig større enn de er Litt sære i oppsettet, men hvis man leser instruksjonene går det greit. Det virket som om mine måtte spilles inn litt før de "løsnet" lydmessig, men det kan selvsagt være ørene mine som spiller meg et puss Har du fått dine enda, eller? Edit: her er en rimelig bra test av dem forresten. Endret 4. mai 2009 av PL610 Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Nope, har ikke fått mine enda, Men det kan da ikke være lenge til nå Gleder meg bra til å få de. Er jo helt perfekt når man er ute samlinger osv. er jo en del diggere enn laptop-speakers DanTheMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå