Shax# Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Er det sånn at vi må sette inn harddisk osv. selv? Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Pcen kommer i deler, du må montere alt selv hvis det var det du lurte på. Hvis du ikke har bygd en PC før kan spørre en datakyndig om hjelp. Ellers ligger det mange guider på sider slik som youtube. Håper dette svarer på spørsmålet ditt, ha en ellers fin dag. Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Takk, Arneeyy Det eneste jeg har gjort er å sette inn en ny harddisk, kan ikke akuratt si at det var så vanskelig. Har heller ikke planer om ny PC på 2-3 år. Men, kanskje det kommer om ikke så lenge, når jeg skal få meg sommerjobb neste sommer. Jeg synest faktisk at det var kjekt å skifte harddisk. - Mini097 Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei vil jeg tape mye kraft hvis jeg kjøper 5850 kortet istedet for 5870 kortet? Jeg skal ha the conqueror., Er 2x5850 bedre enn 1x 5870? Mvh Even Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Faktisk er to stk HD5770 på høyde med HD5870 i mange spill. Til Crossfire virker det som et meget godt kjøp (går for under 1000,- pr stk). Ellers vil 2 stk HD5850 slå et stk HD5870 i de spill som støtter flere skjermkort. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvordan er 5850x2 (kjøpe et til senere) kontra 5870? Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 5950(5850X2) Blir sannsynligvis til å ha samme ytelse som to 5850 i Crossfire. Review: http://www.legitreviews.com/article/1097/1/ Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ingen av handlekurvene funker i den nye prisguiden (for meg i alle fall), kan du få fikset dette? Frister mer og mer med en Nightingale med et 5850 kort Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg stiller meg noe spørrende til hvorfor SSD står listet som harddisk #2 uten at det står noen kommentar eller notis. Jeg skjønner at grønt merke er valgfri oppgradering, men jeg synes det alikevell bør merkes med * og "SSD anbefales bruks som harddisk #1, eller systemdisk" da dette ikke er åpenbart for alle som måtte finne på å lese tråden. Ellers kan du godt også legge en kort link til SSD-tråden i førsteposten for info/hjelp til SSD for de som måtte ønske det. F.eks. kan dette og * nevnt over nevnes som [1] etter det grønne merket bak SSDene og listes i bunn av posten under notisen som [1] SSD-tråden for info/hjelp til SSD. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Ja, den nye prisguiden ser ut til å ha røsket opp i løvet og spredt det for alle vinder. Kommer inn på brukeren min i Firefox, men da står faktisk fullt navn ved siden av alle handlevognene. Sånn sett greit nok at de ikke virker uten videre i den nye utgaven, men dette var da en ganske grov overtredelse fra skaperne? Mange her har da brukernavn for en grunn. Får håpe at ting får stabilisert seg litt innen neste helg. Tør nesten ikke tukle altfor mye inni der enda, når jeg har en vag anelse om at ting plutselig bare kan forsvinne, dersom jeg gjør det. Litt Murphys lov, men den pleier som regel å stemme. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har du sjekket dine egne handlevogner uten å være innlogget eller fra andres profiler? Det kan jo hende at det fulle navnet ditt bare står ved siden av handlevognen når du er logget på som eieren av den? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Forsøkte å opprette en ny handlevogn, offentliggjøre den og så lime linken inn i Internet Explorer. Var derfor jeg ble mistenksom. Vet ikke om andre får det samme, men det virker i det hele tatt litt rart. Men vi får ta det neste helg. Det burde vi. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Den nye prisguiden er en katastrofe i denne sammenheng. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 katastrofe var mitt mildeste utrykk da jeg skulle prøve den, går jo fan ikkje ann å finne et am3 hk med spesifisert chipsett uten å måtte rote inne i granskauen så lenge, e jo , blir så forbainna, e jo som det som hæng oinner traktorn, ehh eller var det hesten, var iallefall et bondeutrykk. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Den nye prisguiden er en katastrofe i denne sammenheng. Gi oss den gamle tilbake.... Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 http://old.prisguide.no/ Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Dessverre har prisguiden virkelig tråkket i salaten her, og tilgangen til den gamle prisguiden hjelper lite når handlelistene ikke kan publiseres der. Egentlig krever den nye utgaven en totalforvandling. Sjelden har jeg sett noen gjøre så mye feil, og så lite rett som i dette tilfellet. Jeg får hygge meg med tanken om at HD 5850 kanskje kommer denne måneden eller neste... ja, jeg også begynner å bli lei av å vente! Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ja, hadde jeg levert noe på dette nivå til mine kunder, så kunne jeg like godt pakket snippesken. Det verste er at de tydeligvis ikke ser hvor store manglene er, og at det vil ta måneder før prisguide 2.0 er et fungerende produkt. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jeg ønsket meg et godt tag-tre og -filter system, men det ser det ikke ut som det ble. De kunne tatt utgangspunkt i komplett sitt system, og bygget videre eller modifisert det. Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg digga ikke beta test systemet så mye. Litt overraska at de allerede har gjort det public. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå