Gå til innhold

Noen som vet om bra plugins til FL studio?

habbabster

Anbefalte innlegg

Jauda! Begynte med FL studio for ikke så lengesiden. Mens jeg har drevet å tukla med FL har jeg funnet ut at de innebygde syntheziserene, drums, snares og mye annet er ganske kjedelige. Er bare interessert i å lage Trance, Hardstyle og Techno. Så, noen som har forslag til bra plugins til FL?

Følte jeg måtte legge ved en link til urørt siden til en kamerat av meg som også har begynt å tukle med FL :p Han har noen fünky beats :!:

http://www11.nrk.no/urort/artist/ErikBokk/default.aspx

Endret av habbabster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jauda! Begynte med FL studio for ikke så lengesiden. Mens jeg har drevet å tukla med FL har jeg funnet ut at de innebygde syntheziserene, drums, snares og mye annet er ganske kjedelige. Er bare interessert i å lage Trance, Hardstyle og Techno. Så, noen som har forslag til bra plugins til FL?

Følte jeg måtte legge ved en link til urørt siden til en kamerat av meg som også har begynt å tukle med FL :p Han har noen fünky beats :!:

http://www11.nrk.no/urort/artist/ErikBokk/default.aspx

Det finnes mange bra plugins. Men ingenting er bedre en selvproduserte lyder. Anbefaler deg virkelig å begynne og lage din egne lyder så fort som mulig. Det går jo selvfølgelig ann å bruke noen ferdigproduserte lyder, men det blir fort kjedelig med mye bruk av oppbrukte lyder. Dessuten er de fleste VST´s relativt dyre!

I FruityLoops Studio følger det faktisk med en relativt god plugin som du kan produsere din egne lyder med. Denne heter 3x Osc. Det er nesten ikke grenser for hva du kan produsere med 3x Osc. Er jo litt vanskelig i starten, men det er verdt det.

Sjekk også ut de forskjellige pluginene som følger med i FruityLoops Studio, og de forskjellige effektene i mixeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...