obergeru Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Har et Logitech Dinevo Edge bluetooth tastatur. Når jeg booter pcen blir en generisk usb bluetooth adapter lastet, så keyboardet virker ikke. Hvis jeg tar inn og ut bluetooth adapteren så virker keyboardet igjen. Det samme hvis jeg kjører "modprobe hid_logitech". Kan jeg blokkere den generiske bluetooth driveren fra å lastes? Edit: Egentlig lurer jeg på hva denne driveren heter. Edit2: La inn blacklist btusb i /etc/modprobe.d/blacklist-btusb.conf uten at det hjalp noe særlig. Endret 30. april 2009 av obergeru Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det virker utav boksen, du må bare fikle med det på touchpad'en i et par minutter før det kobler til. Fiksen for dette finner du her. Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Takk, det løste problemet mitt Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Marker tråden som løst, da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå