Pokey Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Noen som har noe? Pitabrød med løvstek i er VELDIG godt. Ellers har vi jo den klassiske pitabrød med tomatpurré, skinke/salami og ost på. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 - Taco - Kylling Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Pitabrød med tacosaus, ost og mais er fin pizza. Evt. kjøttdeig hvis du kan ta deg råd til sånne luksusheter. Edit: Synes tacosaus egner seg mye bedre som pizzasaus enn tomatpurè! Endret 29. april 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kylling eller svin i strimler. Hiv på salat, mais, løk, paprika, ost og topp med en gresk dressing. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Huff, ville lage meg noe godt til kvelds men har ikke det dere skriver der oppe :| Kan dere noe mer? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Du kan bruke pitabrødet til pizzabunn og stappe på med kjøttdeig, ost, mais og det som passer deg. Putter det i ovnen i 5 min så har du en digg mini pizza. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Mine favorittpita er de som er lagd i Holland, og som kan kjøpes på rema1000. Grill de i brødristern. Lag så hommous og bruk pitabrødene som "gaffel". Fantastisk godt...og sunt:) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Noen som har noe? Pitabrød med løvstek i er VELDIG godt. Ellers har vi jo den klassiske pitabrød med tomatpurré, skinke/salami og ost på. Det har jeg aldri hørt om så veldig klassisk kan den neppe være. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Svenske kjøttboller, med salat, paprika, mais, løk og hvitløksdressing. Det er digg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå