Melanie Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg bor sammen med fire norske bønder, og det er virkelig ikke lett når det kommer til maten! Det går i kjøttboller med poteter og brun saus for å si det sånn (foresten så MÅ melken være Tine, Q-melk er som gift vistnok)... Så jeg tenkte at neste uke skal jeg overaske dem med Indisk! Må være mild da, de syntes liksom pizza fra peppes er sterkt noen forslag? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Finner du noe interessant her?? HER!!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Finner du noe interessant her?? HER!!! Vet ikke hvordan jeg skal ta de oppskriftene seriøst når oppskriften for Butter Chicken faktisk ikke har smør i seg. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 ok har ikke sett på de selv fant bare en link på google og trodde den var bra! Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Her burde du finne det meste du trenger. Lenke til kommentar
aasnegr Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Hei! jeg vet hvor vanskelig det kan være å overbevise andre om å prøve noe nytt. Men jeg har servert denne gryteretten til min erkenorske kjæreste flere ganger med stor suksess. Bare et lite tips på veien Endret 27. august 2009 av aasnegr Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Porsi 2: Bahan * 200 gram sosis cabe kecil * 1 sendok makan margarin untuk menggoreng * 250 g pasta gandum segar * 1 gelas saus pasta arrabbiata * ½ pk ruccula How-to: 1. Potong sosis menjadi irisan cabai dan goreng dalam wajan dengan margarin. 2. Rebus pasta sesuai dengan petunjuk pada kemasan. Tuang air dan aduk ke dalam saus. 3. Campur dalam ruccula dan sosis goreng. riktignok på indonesik men nært nok ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 riktignok på indonesik men nært nok ? Ser egentlig bare ut som "stek kjøtt i margarin, kok opp pasta, hell over et glass pastasaus, servér med ruccolasalat". Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Her finnes det masse oppskrifter på indisk. (eller hindu da, siden indisk ikke er et språk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå