Gå til innhold

Ny Sony Ericcson m/Netcom youngtalk.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sett litt på netcom sine sider + noen andre etter 1 kroners tlf, finner mange SE med youngtalk, men bare walkman modellene.

Kunne tenkte meg en som er mer rettet på batteri og/eller kamera.

Walkman modellene har like god batteritid og ofte like godt kamera som de andre i Sony serien. Er vel neppe negativt å få en god MP3 spiller med på kjøpet... Jeg falt selv ned på W595 etter å lest tester på tester, dette er en god tlf med knall batteritid men har ikke all verdens kamera (3.2 megapiksler) som holder i lange baner for meg. At det er også er en fullverdi MP3 spiller og er fullstappet med all teknologi uten om GPS så var valget enkelt for meg til slutt.

http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_w595/56901

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Hva skal man med den "gode" mp3 spilleren der?

Jeg har aldri hatt bruk for den og derfor vil jeg helst ha en av de andre SE modellene.

BTW: Vil helst ha sort eller metallic/grå.

Bruker ikke MP3 noe særlig selv men poenget er at du får den med på kjøpet samt en knall telefon ellers også...(den finnes i sort) Ellers kan du jo se på C modellene da...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Så lenge det er like bra eller bedre kamera og batteri kapasitet som lignende SE K tlf'er så kan jeg godt ta en W modell.

Har en SE W660i nå som ikke har hatt det beste batteriet :/

Nå ligger W595 helt i toppen på batteritid 9 timer samtaletid via GSM nett så ikke mange som slår den der heller... (les testen da vel) Det er også en veldig stabil tlf jeg snakket med mob eksperten på Komplett og han kunne ikke huske å fått en eneste i retur/reklamasjon (viktig)

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...