erirlar Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Hei, for noen dager siden fikk en jeg liten mistanke at noen brukte min trådløse nettverk uten at jeg var klar over det. Siden Bredbandsservice ikke hadde passord til min D-Link DVG-5802S (som de sier) så fant jeg denne manualen fra nittedalsnettet.no med et "User" passord. Men med dette passordet har jeg bare read tilgang og ikke read/write slik jeg kan endre på trådløs innstillingene. Så da blir mitt spørsmål: Er det noen som kan hjelpe meg med et "Admin" passord til D-Link DVG-5802S fra bredbandsservice? edit: jeg har også prøvd hard-reset men til ingen nytte. Endret 29. april 2009 av erirlar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 skal bare være Admin med blankt passord tror jeg Lenke til kommentar
erirlar Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 skal bare være Admin med blankt passord tror jeg Desverre så er det ikke det, selv om jeg hard-reset'er den så er "user" passordet "esbb" (motsatte av bbse) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) du har sikkert prøvd admin/admin Admin/Admin Administrator/Administrator og andre mulige sammensettninger? root/admin D-Link/D-Link se om du kommer inn med telnet: start "run" i windows, skriv telnet 10.0.0.1 eller 192.168.0.1 (altså "ip" til routeren) Admin og blankt på passord, trykk enter Endret 29. april 2009 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
erirlar Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har googlet d-link og andre merker, prøvd alt av passord jeg fant. prøvde telnet igår med en hel masse passord men til ingen nytte det heller. Har ringt bredbandsservice igjen nå og de skulle høre teknikeren som satte opp nettet til oss, får bare håpe han kan komme med svar imorgen. Lenke til kommentar
R-Moore74 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 HEisann! Sliter med det samme som deg. Men jeg kjøpte min DVG-5802S fra datakjeden og den er låst mot bbse/nittedalsnettet...det fant jeg ut siden jeg kunne bruke esbb som passord på User kontoen. Hva i svarte!? Er det lov å selge slike uten at de er åpnet? Men spørsmålet er hverfall; Fikk du tak i ett passord tilslutt? I så tilfelle kan du si det til meg så jeg kan få min på nett også? Jeg hadde blitt yderst takknemlig - og så skal de som selger slike få vite hva jeg mener om slik halv-fabrikata greier!! Jeg fikk ingen papirer med heller utenom garantikortet... Mvh Bent Are Lenke til kommentar
PON Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hei, Har nøyaktig samme problem som Bent Are. Vært i kontakt med både Datakjeden og D-link men blir bare henvist frem og tilbake. Noen som har funnet løsning på problemet? Takknemlig for svar!! Mvh PON Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det er jo soleklart at Bredbåndsservice har lagt inn parametre som de kjenner til. Sender de så ut routermodem med åpent WLAN, så må man jo bare kunne kalle de amatører. Tror bare dere får plage BBSE til de hoster opp et passord. I mellomtiden kan man jo skru ut antennene... Lenke til kommentar
bellmann Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hei, jeg har også samme problem. Søkte etter en manual da jeg tenkte det ville hjelpe, men det gjorde det ikke ! Default password er nok endret. Er det noen som trenger en manual i PDF finnes den her: ftp://ftp.dlink.pl/dvg/dvg-5802s/documentation/ mvh, bellmann Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Fjernet Endret 3. februar 2011 av RamGuy Lenke til kommentar
ATG Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei, Jeg lurer også på dette, noen som har klart å oppdrive en ny firmware til denne? Ser firmwaren også blir kaldt "Andybox" som vistnok skal være norskutviklet. Muligens vi skal bombadere dlink norge med supporthendvendelser vedrørende denne routeren, så er de nødt til å gjøre noe? mvh Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Fjernet Endret 3. februar 2011 av RamGuy Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Fjernet Endret 3. februar 2011 av RamGuy 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå