Gå til innhold

saved to instance


Anbefalte innlegg

hva er egentlig poenget med å bli saved til en instance?? er det bare for at vi spillere skal bruke mest mulig tid på å få farma gearet vi vil ha?? hadde ikke vi blitt saved hadde vi brukt sikkert flere måneder mindre tid på å få gearet! synes det er så ufattelig teit at hvis du joiner en pug som har downa ett quarter i naxx så blir du automatisk saved når du entrer naxx..skjedde med meg her om dagen..når jeg kom inn stakk alle plutselig å da var jeg saved for ingen jævla ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje fordi de som sitter med superfarming ville hadt det beste utstyret som er å oppdrive i spillet i løpet av 1 ukes tid kanskje? Samt at man ville vasse i emblems som man kunne kjøpe utstyr for og.

 

Samt det at saved systemet funker slik at du ikke trenger gjøre alt innholdet den dagen. Skulle du ende opp med at du ikke får tatt alt i f.eks Naxx på den dagen kan du komme tilbake neste dag eller dagen deretter å ta det resterende.

 

Ingen problemer med saved synes jeg, fint system :)

Lenke til kommentar

Etter patchen er det blitt sånn at når du entrer en instance som du ikke er sava til, men som allerede er påbegynt (1 eller flere bosser nede) får du spørsmålet om du ønsker å bli sava til instancen, du har 60 sec på å svare ja eller nei og hvis ikke blir du vel porta ut eller noe. Problemet løst.

Lenke til kommentar

husker det var en bug før i mc i orginale wow, hvor en guild klarte og utnytte en bug så de aldri ble savet, de kjørte mc mange ganger om dagen til bugen ble fiksa noe som gikk fram til neste resete. de gikk fra og være en dårlig guild på servern til og bli den beste pga bugen

Lenke til kommentar
De aller fleste i gjengen ble vel bannet kort tid etter, så de var ikke så lenge i himmelen.

 

 

nei det her var i førsten av spillet altså når bare mc og onyxia var raid instancer og spillet fortsatt hadde veldig masse bugs.

 

en annen bugg som var veldig populær en stund var at man kjøpte ting fra en vendor, men man kunne selge det til noen andre vendorer for høyere pris enn hva man kjøpte der for. gull farming har aldri hvert så lett før.

 

ingen ble bannet for det, men buggen ble ganske fort fikset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...