dude80 Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hadde red hat 8.0 på denne bærbaren for noen uker siden og installasjonen gikk helt greit. Eneste problemet er at den nederste linja på skjermbildet, at jeg klarte å se den oppdatere seg. Fant ikke riktig skjerm, så det må vel være feil med horizontal/vertical refresh rates? Noen som vet råd? Har tenkt å installere red hat 9.0. Hvordan kan jeg oppgradere fra 8.0 til 9.0 ? må jeg formatere partisjonene først? Lenke til kommentar
xeon Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Du trenger ikke å formatere noen ting for å oppgradere eller installere RH9.0.. Vil egentlig anbefale deg å installere på nytt.. Be installsjons programmet om å fjærne alle linux partisjoner hvis du ikke skal ha noe av det som er på de nå.. For å få skjermen din til å virke ordentlig må du velge riktig skjermtype under installasjonen.. Etter at installsjons programmet er ferdig med å installere rpm-filene vil du, hvis jeg husker riktig, få spørsmål om hvilken skjerm frekvens du skal bruke etc. Velg da Dell også Laptop Panel eller noe sånt også rikitgi størrelse på skjerm eks. 1024x768 eller 1280x1024 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå