Gå til innhold

1866 Western spill/mod til Mount & Blade

Anbefalte innlegg

Det er stor mangel på western spill, men i nå godt over et år har en mod vært i produsjon for M&B, når det er ferdig vil det ikke være nye igjen av vanilla spillet.

Jeg har vært heldig nok til å bli med i closed beta og har spillt det i hele dag.

Spillet er ratt til Texas rett etter borgerkrigen, med mange faksjoner, du har de store som usa og mexico samt 2 større indianer faksjoner, pluss 6-8 mindre faksjoner som enten er banditter eller lawmen.

Du har 6 store byer, 3 mexicanske og 3 amerikanske, disse byene er bygd opp sakte men sikkert av modderne, de har veldig mye atmosfere, når man kommer ridene inn i cottonwood byen, står et en kiste utenfor byen med et lik som sheriffen har skutt fordi han ikke betalte wisky han drakk.

Det er lagt til hundrevis av våpen, klær og slikt, alle landsbyer og byer er gjort helt fra bunnene av, så det eneste som er igjen av orginal spillet er motoren.

Så dette er nesten mer et nytt spill enn en mod, på samme måte som spill er basert på unreal motoren eller quake osv.

Eneste er at de gjør det gratis.

Spillet har noe av det samme gameplayet, med åpene slag der man kan slåss til fots og til hest.

Men det er også mer lagt til byene, jeg ble angrepet når jeg kom til cottonwood, på en mørk og regnfull natt, var akurrat som å se en western, der jeg løp fra hus til hus og skøyt banditter.

Man har også dueler, der man må stå og vente til klokka ringer ut før man kan trekke våpen.

Det er mye som ikke er lagt til enda på moden, siden den fremdeeles er i beta, men den skal komme ut i løpet av året.

Her er noen bilder

post-34516-1241019442_thumb.jpg

post-34516-1241019453_thumb.jpg

post-34516-1241019508_thumb.jpg

post-34516-1241019517_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...