mrDave Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Har nettop reinstallert Windows XP, + alle drivere. Har også prøvd både Firefox og Explorer men ingen forskjell. Når popup kommer, hakker de.. Når jeg scroller hakker alt. Noen ide? Har WIndows XP home editon Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Høres fryktelig ut som en driver-sak. Lagt inn riktig driver til skjermkort? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Lurer på om jeg sliter med samme som trådstarter. Mistenker at det har noe med (bug eller kompatibelproblem) i en eller annen windows/kb oppdatering, Adobe flashplayer, antivirus prog. eller internet explorer Postet forøvrig om det her for etpar dager siden; (uten respons) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1103505 Kan legge til det at innemellom så blinker/hakker websider voldsomt (når man har musepekeren over enkelte felter) Få r også endel feilmeldinger "runtime error" Det medførte for min del at jeg fremskyndet en planlagt formatering/clean-install (XP), bare for å oppdage at fandenskapet er her fortsatt. I går oppgraderte jeg IE7 til IE8, hjalp heller ikke. Forundret over at ikke fler har merket noe Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Trådstarters problem er iallefall mangel på skjermdrivere. Lenke til kommentar
Gregor Martin Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Er ikke dette i feil kategori? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå