640x480 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Skulle slå på maskinen igår og den startet som vanlig bortsett fra at jeg kun fikk svart skjermbilde. Men alle vifter gikk etc. Fikk tips om å resette BIOS og det hjalp, maskinen fungerte fint igjen. Når jeg slo den på idag fikk jeg samme problem. Jeg resatte BIOS og den startet igjen. Hva kan være problemet? Det er lang tid siden jeg sist installerte noe nytt program, og windows + virusprogrammer er oppdatert. Har ikke overklokket. PCen er vel omtrent 9 måneder gammel. Har også fått et problem med at enkelte ikoner vises i veldig lav oppløsning, og noen ganger forsvinner de helt. I mapper med f.eks en haug zip-filer kan alle plutselig være borte, kun med filnavn, eller være i lav oppløsning. Hvis jeg skifter "view" til f.eks details og tilbake igjen så viser de som de skal... Specs: Windows Vista SP1 64bit ASUS P5Q Pro Samsung Spinpoint 750gb WD Raptor 74gb ATI Radeon HD 4870 NEC DVD/RW ND-2510A HP LP2475w Monitor Intel Core2Duo E8400 4GB RAM, CORSAIR TWIN2X 6400 DDR2 (2x2GB) CORSAIR Powersupply 750W Endret 29. april 2009 av 640x480 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå