Fotofashion Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hei, prøver å finne fine lokasjoner for fotografering (alt fra mote til expressive bilder). Jeg har tidligere vært inne hos Taværna på sverresborg, kjempeflott (men trangt) sted. Ellers har vi våre bukter her. Noen andre som har tips og ideer, jeg kunen tenkt meg å finne gamle flotte bygg som ser passe slitne ut, og selvsagt skal det være mulig å få adgang der. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 masse slitt og falleferdig på svartlamoen/dora, dog har de begynt å pusse opp noen steder som ødela litt for et fotoprosjekt jeg hadde tenkt å prøve på Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 ja triste greier det der, har vært en del nede på dora. Men kunne også tenkt meg noe invendig. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 har mye undergrunnsganger under gløshaugen. trangt og ekkelt med mye rør og kabler. Dersom du er kreativ og får tilgang ned så kunne det funket. Personlig er jeg ikke kreativ nok enda;) Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Trolla bruk sier en sørfra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå