Gjest ØnskerSvar Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Heisann, er en gutt på femten år som i det siste har lurt litt på en slags kvise jeg har fått ovenfor penis roten. Det er nesten en kvise bare litt øm og rødere. Den stikker litt ut, men gjør ikke vondt i det hele tatt. Jeg lurer på hva dette er? Grunnen for at jeg spør er fordi får et par måneder siden barberte jeg meg der nede. Har lest litt om ingrodde hår og hvordan du kan få dem vekk. Dette har jeg selv prøvd, men ser ikke noe tegn til hår i kvisen, selv etter jeg har knept på den. Kommer litt sånn "hvit" væske ut av den når jeg prøvde. Lurer bare på om jeg bør la være å tenke på den, eller om det er et ingrodd hår kanskje? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvis du barberer deg sjeldent eller er litt uforsiktig kan du få kviser pga barbering. Men det at den kom 2 månder etter at du hadde barbert deg høres litt rart ut. Pleier som regel å komme få dager etterpå. Har du prøvd å bare la den være? Fordi det er liten vits å glemme hvis det er kvise. Da bør du vente til den er mer moden. Så tar du hele med engang. Høres mest ut som en kvise. Men skal ikke si det med 100% sikkerhet Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 har hatt det selv en gang.. det er en kvise.. gjør med den som mad alle andre... den er mest sansynlig rødere fordi du ikke kler på trynet ditt.. eller går du med burka/finnlandshette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå