Senlu Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg gikk for et par mnd siden til innkjøp av en HP DV5-1145, da det så ut som en fin maskin til mitt bruk for en billig penge. Maskinen funker bra, men problemet er at vifta går på høygir konstant, og det bråker infernalsk selvom PC'n bare står i ro på bordet. Andre steder her på forumet har jeg lest at andre ikke har problemer med dette. Jeg mener at det burde jo ikke være nødvendig at vifta står og går hele tiden på en ny PC når den bare står med skjermsparer på.... Håper noen kan gi tilbakemeldinger på erfaringer med denne PC'n, jeg vurderer å bytte ut hele greia med noe annet... Lenke til kommentar
MD89 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Jeg gikk for et par mnd siden til innkjøp av en HP DV5-1145, da det så ut som en fin maskin til mitt bruk for en billig penge. Maskinen funker bra, men problemet er at vifta går på høygir konstant, og det bråker infernalsk selvom PC'n bare står i ro på bordet. Andre steder her på forumet har jeg lest at andre ikke har problemer med dette. Jeg mener at det burde jo ikke være nødvendig at vifta står og går hele tiden på en ny PC når den bare står med skjermsparer på.... Håper noen kan gi tilbakemeldinger på erfaringer med denne PC'n, jeg vurderer å bytte ut hele greia med noe annet... Jeg har samme type PC og akkurat samme problem. Vifta går konstant med støy så lenge pc'n står på. Den går litt roligere av og til, men så går den opp igjen og fortsetter å bråke. Veldig irriterende, og jeg vet heller ikke hva jeg skal gjøre...vurderer kanskje å levere tilbake pc'n. Endret 26. mai 2009 av MD89 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det har vært gjort endringer i kjøling i et par av BIOS-oppdateringene som har kommet for maskinen, så kan være verdt å oppdatere BIOS. Lenke til kommentar
MD89 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det har vært gjort endringer i kjøling i et par av BIOS-oppdateringene som har kommet for maskinen, så kan være verdt å oppdatere BIOS. Hvordan gjør man det? Er ikke helt kløpper på den biten... Lenke til kommentar
plingandplong Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 helt enig! blir gal av at vifta går konstant, og at pcen blir dritvarm under. har kjøpt sånn luftemappe, men den bråkerforstsatt og blir fortsatt jævlig varm! møøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå