maOlsen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hei, vi skal ha engelsk tentamen imorgen. Vi får en gammel eksamensoppgave. Vi fant prøven vi kommer til å få på nettet. Noen elever var så klønete at de klarte å avsløre at vi hadde funnet prøven så nå sier lærerne at de kommer til å endre på den. Men kan de endre på prøven? Må den ikke være godkjent av utdanningsdirektoratet? Lenke til kommentar
Lenetupp Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 er det ikke bare eksamen det gjelder da? at det må være godkjent.. trodde kanskje lærerne hadde mer spillerom i henhold til oppgaver når det "bare" er tentamen.. men er ikke sikker altså. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Selvfølgelig kan de endre på den. Dette er jo normal praksis om oppgaven har lekket ut. Dessuten trodde jeg det ikke var behov for noe godkjenning av eksamener? Lenke til kommentar
maOlsen Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Selvfølgelig kan de endre på den.Dette er jo normal praksis om oppgaven har lekket ut. Dessuten trodde jeg det ikke var behov for noe godkjenning av eksamener? Lærern vår sa at prøven måtte godkjennes av utdanningsdirektoratet, men jeg vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Tentamener kan lages slik skolen selv ønsker - eksamen derimot, er noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå