Gå til innhold

Selvforskylt problem med Hercules Radeon 9500 pro?

hardcopy

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg fikk i dag mitt nye skjermkort. I gledesrusen presterte jeg å installere kortet uten å avinstallere mine gamle drivere til et Geforce 2 MX kort. :oops: Da jeg hadde restartet maskinen ble noen av iconene på desktoppen svarte og noen normale. Jeg avinstallerte da mine gamle drivere til ingen nytte. I fortvilelsens desperasjon lastet jeg ned nye drivere fra Hercules.com og regnet med at problemet skulle løse seg. Den nye driveren krever at jeg avinstallerer eksisterende driver før installasjonen kan gjennomføres. Problemet er at jeg ikke får avinstallere driveren, jeg får bare en feilmelding som sier "error initializing". Jeg har windows ME OS og håper å kunne slippe billig unna med gode råd fra dere.

Venter....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halla.

Prøv å slå av maskinen, sett i det gamle kortet og start opp. Så avinstallerer du driverene. Gjorde det samme med et lydkort en gang, og det løste seg på denne måten. Tror iaffal ikke du har ødelagt kortet.

Lykke til

Lenke til kommentar

Hei folkens, takk for respons.

Jeg har prøvd de tingene som er anbefalt (utenom å formatere). Da jeg satte i det gamle kortet fikk jeg fremdeles samme feilmeldingen når jeg skulle avinstallere ATI driveren. Jeg kjørte da driver cleaner på ATI og restartet maskinen. Det gamle Nvida kortet fungerte da perfekt. Jeg avinstallerte Nvida driver, slo av maskinen, satte i nytt kort men fikk da ikke installere ny driver. Fikk bare feilmeldinger og tilslutt at installasjons programmet hadde utført en ulovlig operasjon. :o

Trenger akutt hjelp!! :(:(:(

Lenke til kommentar

Hvorfor knote så mye? Ta en ren nyinstallasjon av OS...

Dersom det er utelukket, prøv Detonator R.I.P eller Detonatordestroyer for å kvitte deg med gamle rester av Nvidiadrivere. Programmene finner du ved å søke på f.eks www.google.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...