hardcopy Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hei Jeg fikk i dag mitt nye skjermkort. I gledesrusen presterte jeg å installere kortet uten å avinstallere mine gamle drivere til et Geforce 2 MX kort. :oops: Da jeg hadde restartet maskinen ble noen av iconene på desktoppen svarte og noen normale. Jeg avinstallerte da mine gamle drivere til ingen nytte. I fortvilelsens desperasjon lastet jeg ned nye drivere fra Hercules.com og regnet med at problemet skulle løse seg. Den nye driveren krever at jeg avinstallerer eksisterende driver før installasjonen kan gjennomføres. Problemet er at jeg ikke får avinstallere driveren, jeg får bare en feilmelding som sier "error initializing". Jeg har windows ME OS og håper å kunne slippe billig unna med gode råd fra dere. Venter.... Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Formater og legg inn win2k eller winXP. Så driverene til skjermkortet. Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 En av de få gode tingene med Me er jo at den har system restore (eller noe slikt) Sett systemet tilbake til tilstanden fra før du innstallerte 9500 driverne. Deretter avinstaller de gamle og installer de nye Lenke til kommentar
xes Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Halla. Prøv å slå av maskinen, sett i det gamle kortet og start opp. Så avinstallerer du driverene. Gjorde det samme med et lydkort en gang, og det løste seg på denne måten. Tror iaffal ikke du har ødelagt kortet. Lykke til Lenke til kommentar
SirDanceAlot Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jepp...xes har løsningen. Inn med det gamle kortet og event legg til gamle drivere sånn at du får avinnstalleret de. Så er det bare å slå av pc og sette inn det nye kortet....fix und fertig! Lenke til kommentar
turn Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Ta og kjør en drivercleaner før du installerer de nye driverne....det funker garantert! http://www.nvinside.de/inhalt/rubriken/systemtools.htm Lenke til kommentar
hardcopy Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Hei folkens, takk for respons. Jeg har prøvd de tingene som er anbefalt (utenom å formatere). Da jeg satte i det gamle kortet fikk jeg fremdeles samme feilmeldingen når jeg skulle avinstallere ATI driveren. Jeg kjørte da driver cleaner på ATI og restartet maskinen. Det gamle Nvida kortet fungerte da perfekt. Jeg avinstallerte Nvida driver, slo av maskinen, satte i nytt kort men fikk da ikke installere ny driver. Fikk bare feilmeldinger og tilslutt at installasjons programmet hadde utført en ulovlig operasjon. :o Trenger akutt hjelp!! Lenke til kommentar
Clint Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hvorfor knote så mye? Ta en ren nyinstallasjon av OS... Dersom det er utelukket, prøv Detonator R.I.P eller Detonatordestroyer for å kvitte deg med gamle rester av Nvidiadrivere. Programmene finner du ved å søke på f.eks www.google.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå