Gå til innhold

Heroes Season 4 "Redemption", diskusjonstråd rundt amerikansk sendeskjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei var det bare meg eller var Molly med i episode 8? Jeg satt å så på episoden så plutselig kommer det opp sånn Heroes interactive story slow et ellerannet continues now så kom det en kort scene med Molly (mye eldre en før) på tivoliet hvor hun snakket med en fyr. Er dette en mini serie som har gått en stund eller hva? Jeg syntes det var litt rart hvordan hun(og mange flere) bare forsvant fra serien så det ville forklare en del.

Lenke til kommentar

Gjorde litt reasearch og det er vist fra Istory tror jeg. Det er vist ett slags "spill" hvor du spiller gjennom flere minispill som deg selv og løser opp ett mini plott. Virket utrolig teit og barnslig må jeg si, vet virkelig ikke om jeg orker å sitte å klikke gjennom alle de greiene, men føler liksom at jeg må får ikke å gå glipp av noe. Noen som har gjort disse spillene og vet om du får vite noe viktig som kan gi deg ett nytt syn på enkelte karakter og lignende? Klippe jeg så tror jeg var fra den nyeste serien Slow burn

 

Her er også slow burn serien på youtube

Så ubeskrivelig irriterende når man må begynne å lete og grave for å få med seg alt, dummeste opplegge jeg noen gang har hørt om. Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Nå begynner det virkelig å skje ting! Var sikker på at Peter skulle både heale hørselen til døve damen og Symatt idag, men det ble det vist ingenting av :p Neste episode blir virkelig spennende!

Jepps, men kjenner jeg Heroes riktig må jeg vente 2 uker med å se hvordan det går med Matt og kroppen hans. Ellers flott episode, og Claire delen er under konstant forbedring :woot:. Nathan/Sylar er også en del jeg har fått sansen for.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte også at Peter burde heale hørselen hennes, men det kommer nok ikke til å skje siden skuespilleren faktisk er døv på ordentlig. Matt kommer nok til å klare seg tror jeg. Jeg tror hvertfall ikke de vil drepe han. Og Sylar vil jo selvfølgelig fortsatt leve på en eller annen måte. Synes egentlig det er ganske greit at de bare tar noen karakterer hver episode, så man må vente 2 uker. Det gjør at episodene ikke blir så "fulle", så det blir mer tid til de som er med i hver episode.

Lenke til kommentar

Både Matt og Sylar overlever nok ja, men likte det Matt gjorde for å forsøke å få slutt på det. Overrasket Sylar der.

Episoden var jevnt over bra, nå er Nathan tilbake også, og all denne hoppingen mellom Nathan/Sylar/Matt/Sylar kan bli forvirrende til tider. :p Scenene med Claire blir stadig mer interessante også, spesielt nå som Samuel har blandet seg inn. :)

Lenke til kommentar
Dersom det ikkje skjedde kvifor var det da akkurat flykraften han fekk? Kva er det som avgjer kas av emnene Peter skulle få?

 

Visst det er fordi at det er Nathan sin eigentlege emne, synts eg det blir for enkelt, sidan han strengt tatt har fleire.

Nathan har ikke flere, Sylar har.

 

Slik jeg skjønner det er det den siste kraften som blir brukt som blir absorbert hvis "offeret" har flere evner. Samme skjedde forrige gang.

Lenke til kommentar

Er det noen andre som tror at Sylars tanker har kommet inn i Peter? Rett før Sylers kropp med Nathans tanker skal til å ta på Matts kropp for å flytte over, blir de avbrutt av vaktene, men en arm kommer i kontakt med Matt. "Nathan" og Peter har lignende farge på jakken, og det har blitt klippet slik at det er vanskelig å se hvem som tar på Matts hånd.

 

Jeg tipper at Sylar på nytt må prøve å ta over kroppen til Peter før han kan overføre seg tilbake til sin egen kropp. Det virker lite sannsynlig at han allerde har kommet inn eller "vist seg" i Peters tanker. Hvis Sylar har kontroll over Peter, er det bare å ta på "Nathan", så gjenforenes han med kroppen sin. Derfor ville han allerede gjort det om han hadde muligheten.

Endret av hungry hippo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...