Gå til innhold

Heroes Season 4 "Redemption", diskusjonstråd rundt amerikansk sendeskjema


Anbefalte innlegg

Samuel er utvilsomt en av de beste karakterene. Ond, men samtidig er ideen hans om "home" bra. Samfunnet han har vært med å bygge opp, ser ut til å være et bra sted for folk med abilitys. Jeg hadde lett joina :p

 

Fantastisk karakter ja. Veldig spent på å se hva planen hans er. Åpenbart noe stort.

 

Forøvrig nok en glimrende episode. Veldig fornøyd med at alle de kjente karakterene har tatt seg voldsomt opp og blitt mye kulere. Dette er den soleklart beste sesongen etter sesong 1. Hiro (som hadde pause i dag) er fremdeles litt irriterende, men også han er mye bedre og storyen er interessant. Samtidig kan det som en ovenfor nevnte hjelpe at Ando ikke er med ham lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser mer på Samuel som en good guy faktisk. Han vil jo egentlig hjelpe de med krefter.

 

Ikke umulig dette, noe som gjør det ekstra spennende.

 

Han har imidlertid noen metoder som taler for at han etterhvert vil bli avslørt som ond. Bla.a hva teamet hans gjør mot Claire. Men hvem vet; kanskje er det bare denne usynlige jenten som er psyko og velger fremgangsmåten selv osv.

 

Selv tipper jeg at han er "rasistisk" mot folk uten evner, og bygger opp en uslåelig hær for å vinne makt.

 

Igjen: Samuel og tivoliet kan vise seg å være en genial idé fra forfatterne.

Lenke til kommentar

Parkman tilbake, etter 2 episoders fravær, og hans indre kamp mot Sylar går den veien jeg hadde forventet, at Sylar tar over helt. Spent på å se hvordan det utarter seg etterhvert.

Ellers så er Samuel den beste karakteren i Heroes akkurat nå. Gudbedre så tøff Robert Knepper er, alt ved han, så gjennomført, fantastisk skuespiller og en genial karakter som er med på å tilføre serien veldig mye bra. :)

Lenke til kommentar

Jeg er smått målløs over hvordan de har klart å bringe Heroes tilbake på det riktige sporet. En indre glød er blitt tent igjen, nå må de bare ikke rote dette til.

 

De holder et langt roligere tempo, som i sesong 1, og bygger ting sakte men sikkert opp. Greit nok, det kommer sikkert et par skuffelser (sesongfinalen i sesong 1 var jo på en måte et antiklimaks og den dårligste episoden i sesongen) men må si jeg storkoser meg hvert sekund nå.

 

De har skalert det hele ned på et spiselig nivå. Litt synd at budsjettet deres er kuttet så drastisk, men de klarer seg jo ypperlig så langt.

Lenke til kommentar

Jeg er glad for at Heroes endelig er på rett kjøl.

Det som har vært problemet for meg i sesong 2 og 3 var de uendelig tynne plottene som ble introdusert for de forskjellige karakterene, og hvor dratt ut det hele ble.

 

Nå merker jeg de tar seg god tid til å fortelle hvert karakter-plott for sesongen som revolverer rundt dette Tivoliet til Samuel.

Det som kanskje hjelper på, er at de ikke inkluderer absoultt ALLE Heroes karakterene i hver episode, (f. eks denne episoden, der Hiro, Ando, Peter og hun døve dama ikke var med) som ville definitivt ha gjort det hele om til en gigantisk stor suppe, som serien har vert i det siste..

 

Nå er spørsmålet bare om de klarer å oprettholde denne gløden, og sist men ikke minst; Hvor i hel#$%& er Mohinder? :p

Endret av OCKi
Lenke til kommentar

Der var forklaringen på Mohinder i alle fall. Drept av Samuel. Grei episode, liker ikke all den tidsreisingen, det ar fortiden blir endret også videre liker jeg ikke. Hva som skjedde, skjer teorien liker jeg mye mer enn at de kan endre ting hele tiden. Også klarer jeg ikke å engasjere meg i Hiro, greit at han skal redde dama i sitt liv, men når han samtidig risikerer andres liv underveis blir jeg irritert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...