Gå til innhold

Heroes Season 4 "Redemption", diskusjonstråd rundt amerikansk sendeskjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men en ting jeg lurer på...det med at han plutselig får det for seg at han skal redde love of his life, Charlie...Kom han ikke frem til den første gangen etter at hun døde, at han ikke var i stand til å redde henne, fordi selv om han forhindret at hun ble drept så ville hun uansett dø av blodproppen hun hadde i hjernen? Hvorfor er liksom ikke det problemet fortsatt til stede for ham? Mulig jeg har misforstått noe, men syns det virker litt teit å ta opp igjen et problem som allerede har blitt løst (eller mer korrekt; erklært uløselig) for 2 sesonger siden.

Klart, nå som de Peter med evnene til han healeren som han skal redde Hiro med, så kan vel dette også redde Charlie, men...virka liksom ikke som det var det Hiro hadde i tankene når han fløy avgårde til fortiden.

 

Nå styrte jo ikke Hiro det "hoppet" sjøl... Så kan godt hende at "fate" har skjønt at det nå er mulig. Siden Hiro skal reddes kan jo hun andre også reddes... Tar henne kanskje med til Peter.

 

Er det forøvrig bare meg som regner med at hele carnival gjengen ender opp som grønnsakstuing når Zylar begynner å skjønne hva han egentlig ønsker? :D

Lenke til kommentar

Hun som spiller Emma er døv i virkeligheten, derfor snakker hun sånn som hun gjør. For de som ikke forsto det. Spilte døve søstern til hovedpersonen i Resuce Me blant annet.

 

Likte faktisk Grey`s-kommentaren nå. Hiro begynner å bli en comic-relif likt hva flere av karakterne på Greys virker å være. Glad jeg ikke ser på den serien for å si det sånn, snakk om kjedelig serie og jeg liker faktisk "kjedelige" serier...

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Hun som spiller Emma er døv i virkeligheten, derfor snakker hun sånn som hun gjør. For de som ikke forsto det. Spilte døve søstern til hovedpersonen i Resuce Me blant annet.

 

Det satt eg faktisk å tenkte på under forrige episode. Syntest hun klarte oppgaven på en ganske troverdig måte. (Har to kjenninger som er døve/svært tunghørte) Men hvis hu er døv så er jo ikke det rart :D

 

Likte faktisk Grey`s-kommentaren nå. Hiro begynner å bli en comic-relif likt hva flere av karakterne på Greys virker å være. Glad jeg ikke ser på den serien for å si det sånn, snakk om kjedelig serie og jeg liker faktisk "kjedelige" serier...

 

Vel, her i gården er Grey's obligatorisk. Må se noe med kona og. Har lært meg å akseptere/like serien. Man må svelge litt kameler innimellom når man ser tv-serier.

Lenke til kommentar

Virkelig bra episode i dag, jeg er storfornøyd :wee:. Claire-delen har virkelig løftet seg opp etterhvert nå, og jeg likte det skrekkfilmscenarioet i dag. Lurer på om de tar det dårlige dramaet i neste episode... Angående drama så var det som skjedde med han gutten utrolig bra gjennomført, jeg må innrømme at det rørte meg og når Samuel knuste den bygningen... det var ren rettferdighet. Den karakteren blir stadig mer spennende å følge med på.

 

Haha, kan ikke fatte at Matt gikk på greiene til Sylar. Jeg forventa at noe sånt skulle skje, men kjenner jeg Heroes riktig får vi ikke vite noe mer før om to uker. Neste uke blir det Hero-greier, vil jeg tro. Alt i alt gleder jeg meg til å se hvordan dette utvikler seg, og at dette var en av sesongens beste episoder :)

 

Edit:

Noen andre enn meg som så de geniale overgangene mellom ca. 21-25min uti episoden?

Endret av Working Class Hero'
Lenke til kommentar

Fikk en mini Missippi Burning-ish feeling av den delen. Elsker Samuel, den karaktern ser ut til å redde Heroes veldig mye denne sesongen. Selv om Samuel kanskje er "ond", har karaktern hvertfall ikke tanker om å ødelegge verden, hvertfall ikke enda virker det som. Og det liker jeg og.

 

Sylar og Matt-delen var også en litt annen postiv ting med episoden. Matt blir spilt veldig bra synes jeg denne sesongen og Qunito/Sylar bidrar veldig til å vise det.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...