Kiro Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hehe. Helt enig med den, Mahavishnu! Lurer på hvordan de går videre her i fra. Altså om Sylar fremdeles tror han er Nathan, til trossf or at han har fått kroppen tilbake, eller om Sylar er Sylar igjen. Har forsåvidt troen på første nevnte. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Uhhh, slutta episoden så brått? Som om litt av klippet av.. :S Akuratt da sylar kom opp kuttet det av Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det kalles cliffhanger. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jaja, men pleier ikke å kutte av SÅ brått.. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jaja, men pleier ikke å kutte av SÅ brått.. Ikke last ned neste gang. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Følger du fortsatt med LanSi? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg vurderer å gi showet en ny sjangs ja. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det var du som klaget på at Robert minte deg for mye om T-Bag, ikke sant? I så fall råder jeg deg til å se et par av filmene han har vært med i. Det hjalp veldig for meg, etter å ha sett dem, ser ikke jeg lenger på han som T-Bag. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nei? Jeg sa han er den klassiske stereotypen med mystisk stemme. Ingenting om T-Bag. Har ikke sett prison break engang. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Episoden idag var vel litt sånn bob bob ? Lenke til kommentar
tobn Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg ser håp i episodene, samme som jeg gjorde hele forrige sesong, men det blir stort sett med det. Som de fleste andre savner jeg mystikken og spenninga fra sesong 1. Er for mye random tull (Hiro, Claire osv). Robert Knepper ser ut til å gjøre en mystisk figur og med Sylar tilbake kan det bli bra. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vel, okei, denne episoden imponerte hvertfall ikke meg noe særlig. Den innholdt alle de karakterene i serien jeg bryr meg minst om, og manglet det meste av dem som engasjerer meg mest. I tillegg var det masse om og om-igjen-scener med Hiro, og egentlig syns jeg det meste av episoden var lite engasjerende. Det er ikke ofte jeg kjeder meg gjennom en Heroes-episode, men nå gjorde jeg det. Det eneste som reddet litt av episoden, var scenen med Samuel og gjengen, og slutten hvor Sylar kom opp fra bakken. Så jeg har troa på fortsettelsen, men store deler av denne episoden føltes totalt unødvendig. Lenke til kommentar
eRixn Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vel, okei, denne episoden imponerte hvertfall ikke meg noe særlig. Den innholdt alle de karakterene i serien jeg bryr meg minst om, og manglet det meste av dem som engasjerer meg mest. I tillegg var det masse om og om-igjen-scener med Hiro, og egentlig syns jeg det meste av episoden var lite engasjerende. Det er ikke ofte jeg kjeder meg gjennom en Heroes-episode, men nå gjorde jeg det. Det eneste som reddet litt av episoden, var scenen med Samuel og gjengen, og slutten hvor Sylar kom opp fra bakken. Så jeg har troa på fortsettelsen, men store deler av denne episoden føltes totalt unødvendig. Kunne ikke sagt meg mer enig. Men følte slutten på denne episoden bygde seg opp veldig bra til neste episode. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Var det eg og satt igjen med etter episoden. "neste kan bli bra"... Filler er vel et fint navn på en slik episode. Og en liten stund trodde eg de skulle vise alle 47 forsøkene Hiro hadde på å redde han Tagasaki eller hva han het. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hehe. Helt enig med den, Mahavishnu! Lurer på hvordan de går videre her i fra. Altså om Sylar fremdeles tror han er Nathan, til trossf or at han har fått kroppen tilbake, eller om Sylar er Sylar igjen. Har forsåvidt troen på første nevnte. Jeg vil tro at sylar er sylar igjen. Når han døde haelet utseende seg, og man skal ikke se bortifra at hjernen gjorde det samme, dog, mye mer story hvis han løper rundt og tror han er nathan, så jeg er jaggu ikke sikker. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vel, okei, denne episoden imponerte hvertfall ikke meg noe særlig. Den innholdt alle de karakterene i serien jeg bryr meg minst om, og manglet det meste av dem som engasjerer meg mest. I tillegg var det masse om og om-igjen-scener med Hiro, og egentlig syns jeg det meste av episoden var lite engasjerende. Det er ikke ofte jeg kjeder meg gjennom en Heroes-episode, men nå gjorde jeg det. Det eneste som reddet litt av episoden, var scenen med Samuel og gjengen, og slutten hvor Sylar kom opp fra bakken. Så jeg har troa på fortsettelsen, men store deler av denne episoden føltes totalt unødvendig. Meste av dem? er vel bare to,Matt parker og suresh. Ellers så var de fleste der. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Matt Parkman* Suresh er ikke lenger hovedkarakter, fra og med denne sesongen er han vist bare gjesteskuespiller fremover. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Vel, okei, denne episoden imponerte hvertfall ikke meg noe særlig. Den innholdt alle de karakterene i serien jeg bryr meg minst om, og manglet det meste av dem som engasjerer meg mest. I tillegg var det masse om og om-igjen-scener med Hiro, og egentlig syns jeg det meste av episoden var lite engasjerende. Det er ikke ofte jeg kjeder meg gjennom en Heroes-episode, men nå gjorde jeg det. Det eneste som reddet litt av episoden, var scenen med Samuel og gjengen, og slutten hvor Sylar kom opp fra bakken. Så jeg har troa på fortsettelsen, men store deler av denne episoden føltes totalt unødvendig. Meste av dem? er vel bare to,Matt parker og suresh. Ellers så var de fleste der. Jeg formulerte meg kanskje litt kronglete, jeg mente ikke at alle favorittene mine var totalt fraværende i episoden, men at de holdt en lav profil og fikk lite scener (f.eks. Peter). Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det kuleste i denne episoden var vel Sylars gjenoppståelse ja, bortsett fra det, Så lurer jeg på hvordan i huleste Peter kan løpe fort igjen uten å ha vært i kontakt med han kjappe fyren. Den siste han var i kontakt med var jo T-bag, kompass-mannen. Da burde han mistet løpe-fort-evnen... eller kommer gamle Peter gradvis tilbake? DET hadde vært noe Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Mitt inntrykk av episoden er at det var en dritbra måte å introdusere Sylar på igjen, men som ikke holdt til 42 minutter. Derfor puttet de litt Claire og Noah, og Hiro innimellom for å fylle tomrommene. Jeg likte virkelig hvorda Sylar kom tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå