Gå til innhold

Heroes Season 4 "Redemption", diskusjonstråd rundt amerikansk sendeskjema


Anbefalte innlegg

Begynt overraskende bra, de tar det med ro og forhaster seg ikke. Claire er ikke like plagsom, men tulle-Hiro skulle jeg gjerne seg bli mer fremtidsHiro a la sesong 1.

 

Peter er også blitt mer sentral, får håpe det ikke er idiot-Peter a la forrige sesong (skylder på manusforfatterne). Quinto er forøvrig knall som alltid. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske lovende innledning av sesongen uten at jeg synes det tok helt av. Noen punkter;

 

Historien med kompasset og gjengen på tivoliet er meget spennende. Utviklingen her avgjør nok om dette blir en kvalitetssesong.

 

Peter virker mer trygg på seg selv noe som er svært bra (håper han blir "helten" serien trenger), og jeg er fornøyd med at vingle-Nathan er borte (selv om kroppen fremdeles er der). Spennende å se hva som skjer med Sylar. Håper han blir seg selv ganske snart, da vi trenger denne suverende bad-guyen. Også dette blir nok viktig for sesongen.

 

Sylar-Parkmann komboen er morsom og litt spennende, men det må sies at konseptet med å få en annen i hodet sitt ikke er veldig originalt...

 

Claire-historien synes jeg var noe slapp, men bedre enn de forrige to sesongene. Greit tidsfyll som sikkert linker opp mot de andre historiene etterhvert.

 

Når det gjelder Hiro og Ando elsket jeg dem som nerdete japser i USA i sesong 1. I de senere sesongene begynte de å prøve for hardt å være morsome, og det ble teit etter min mening. Synes det fortsetter i denne banen her dessverre, så jeg håper de ikke blir alt for mye involvert.

 

HRG og Mor Petrelli er sterke karakter, men historien deres virker litt udefinert foreløpig. Glad for å ha dem der dog. Tracey er jeg ikke så begeistret for, men vi får se hva som skjer.

 

Ellers var evnen til hun døve veldig stilig, men karakteren virket ikke så interessant foreløpig. Alt for tidlig å gi en konklusjon dog.

 

Avslutningsvis håper jeg Daphney kommer tilbake på et vis, da hun var seriens eneste kule jente-karakter etter min mening. Ser dessverre svært dårlig ut, men Hiro har jo bestemt seg for å rette i fortiden så kanskje det er et håp der. I så fall trekker jeg tilbake avsnittet om ham og Ando ovenfor;-)

Endret av -kai-
Lenke til kommentar
Ja greit, da slutta jeg å se på heroes.

 

Dårlig skuespill, banale historier og... ja ren idioti.

 

Heroes har tapt seg så ekstremt at jeg får vondt av å se på det.

 

Jeg synes da Heroes har tatt seg opp veldig bare på disse 3 episodene i forhold til forige sessong. Det ser ut some serien kan utvikle seg i en meget positiv rettning.

Lenke til kommentar
Nei takk, etter at robert knepper ble med har det bare gått feil vei. Samme stereotypiske skurk med den mystiske stemmen. Nei takk, dette har jeg sett nok av.

 

Det er jo bra. Du kommer ikke til å syte mer i denne tråden da? Nå når vi vet at du ikke liker serien og ikke ser den allikevel?

Lenke til kommentar
Ja selvsagt må folk få si hva de vil om serien. Har eg sagt noe annet da?

 

Men du som ikke ser serien mer har jo da ikke noe å si om serien lenger. Am I right?

Jeg har sett serien så langt, og nei, jeg skal ikke si mer om hvor dårlig jeg syns det har blitt. Hvorfor diskuterer du dette videre da? Du kunne jo heller ventet med bitchingen til eventuelt etter at jeg hadde fortsatt med klagingen min.

Lenke til kommentar

Jeg likte denne episode veldig godt. Synes det er gøy at Peter har tredd frem igjen fra "skyggen". Robert Knepper gjør en veldig god jobb som den nye "badguyen, føler han passer veldig godt inn i serien. Og det blir spennende å se hvordan Sylar/parkmann delen utvikler seg. Synes scenen da Sylar manipulerte Parmann var ganske pinlig, men god måte. Claire delen er grei nok, og som nevnt på bedringens vei etter de forrige sesongene. Må legge til at en episode uten Hiro var som en frisk pust, begynner å bli ganske lei den karakteren. Så er egentlig ganske så enig i det som har blitt sagt før. Gleder meg til neste uke. :wee:

Lenke til kommentar

Morsomt hvordan de dro inn en kraft som faktisk eksisterer i virkeligheten. Kraften til hun døve. Veldig fint øyeblikk da hun spilte på celloen må jeg si.

 

Og denne episoden var et friskt pust pga det ikke inneholdt verken Hiro, Ando, Tracy, Nathan og fler. Karakterer som egentlig har rotet litt for mye. Historien med Matt var god og det samme gjaldt Peter også.

 

Claire sitt plot er helt OK, men mye bedre enn forrige sesong.

 

Samuel og tivoligjengen blir det som holder sesongen oppe for nå.

Lenke til kommentar
Nei takk, etter at robert knepper ble med har det bare gått feil vei. Samme stereotypiske skurk med den mystiske stemmen. Nei takk, dette har jeg sett nok av.

 

Det er jo bra. Du kommer ikke til å syte mer i denne tråden da? Nå når vi vet at du ikke liker serien og ikke ser den allikevel?

 

 

Er det ikke lov til å kritisere? Bare fordi du og mange andre liker den betyr ikke at resten av verden har samme meninger. JA jeg liker serien, så slapp av du trenger ikke å skrike om at jeg ikke liker den.

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Selvsagt. Men når han sier at han ikke kommer til å se serien mer, så forventer eg også at han ikke kommer til å syte. Følger man med på serien må man jo få si hva man vil om den. Men hater sånne som ikke ser serien og skal fortelle alle andre at den er drit. "Lost syndromet".

Lenke til kommentar
Selvsagt. Men når han sier at han ikke kommer til å se serien mer, så forventer eg også at han ikke kommer til å syte. Følger man med på serien må man jo få si hva man vil om den. Men hater sånne som ikke ser serien og skal fortelle alle andre at den er drit. "Lost syndromet".

Ganske idiotisk tankegang. Du kunne heller sagt ifra om jeg fortsatte å syte istedenfor å forhåndsdømme.

 

End of discussion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...