Gå til innhold

Heroes Season 4 "Redemption", diskusjonstråd rundt amerikansk sendeskjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De gjør ikke det, Heroes har allerede filmet sesongslutten. De har ikke mulighet til å endre dette til en sesongslutt. Heroes har fremdeles en margin til å forsette, men ikke så veldig høy akkurat til å forsette med en full sesong 5. Heroes vil ikke få slutt før til høsten isåfall.

 

Det var synd. Men sikkert kult for de som synes heroes er fortsatt bra:)

For min del så kunne de gjerne ha sluttet etter s03

Lenke til kommentar

Eneste jeg liker nå egentlig er Samuel, dog han er langt ifra hans beste. Synes denne sesongen har en overfokusering på Samuel og HRG. Hiro er ikke lenger så mye med akkurat, selv om det faktisk er litt behagelig. Hvor blei det av

 

Dog jeg håper at denne Matt og Sylar-greia ender i at Matt får en form for hevn eller noe sånt. F. eks at Matt sender Sylar inn i noe transe eller noe sånt. Blir bare feil hvis Sylar dreper kona til Matt nå.

Lenke til kommentar

Serien holder seg fint for meg, det er litt mer mellom himmel og helvete. I det siste har det vært smått middelmådig, starten av sesongen var meget bra.

 

Det jeg liker er at de holder det mer konsekvent, de er milevis unna det verste av det verste fra tidligere sesonger.

 

Egentlig overrasket over at de klare å få noe ut av rotet de skapte i slutten av forrige sesong. Det er mye cruise-controll nå, men det slår i hvert fall den elendige råkjøringen fra tidligere. Det den mangler er evnen til å overraske. Det er gått fra en genial serie, til en på kanten av stupet, til å bli temmelig ordinær. Men sesongen sett under ett er bedre enn middels så langt, eneste er at denne serien har en skummel tendens til å være dårligst i sesongavslutningene.

Lenke til kommentar

Var nok ikke Nexus One du så. Mobilen til Peter, den som lå ved siden av Sprint-enheten som ble flytta på og mobilen til Lauren er Sprint HTC Hero telefoner, og mobilene til Bennet og Tracy var heller ikke Nexus One. Heroes blir nok sponsa av Sprint (en operatør i USA), for det ser ut som alle mobilene i serien er Sprint-telefoner. Men noen mobiler må de jo bruke, og kan ikke si jeg syns det plager meg at de reklamerer. Det syns ikke akkurat så godt (du så jo ikke hvilken mobil det var engang), men kan være enig i at flyttingen av Sprint-enheten var veldig unødvendig.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar

Denne episoden syns jeg igjen var en av de bedre på lenge. Har jo følt at hele serien har vært totalt uengasjerende en stund, men i denne episoden ble jeg fanget litt igjen. Hvordan Samuel lurte alle og reddet sitt eget skinn likte jeg veldig godt, var en stund redd for at karakteren bare var en håpløs forelsket fjott, men han har mer dybde enn det.

Hva som skjer med Sylar blir også spennende, han har jo prøvd å bli god før, så akkurat den biten er jo bittelitt oppbrukt, men hvis det er som Parkman sier at han ser at han virkelig vil det, så kan det bli bra hvis de får det til. Likte veldig godt scenene med Sylar og Matt.

Lenke til kommentar
Sliter litt med å se hvordan han klone-duden skal ta sylar og peter alene...

Det der må bli bra, Sylar har jo sånn 123456 krefter til disposisjon og Peter kan låne hvilken en kraft han vil. Det kan bli artig, nå gleder jeg meg til neste episode. Dette er jo første gang på lenge at jeg gleder meg til en ny Heroes episode, og det sier litt. Jeg har fullt på serien litt halvengasjert de to-tre siste sesongene, men nå begynner dette å ta seg opp. Claire delen var også overaskende bra denne gangen, likte reaksjonen hennes...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...