Gå til innhold

Heroes Season 4 "Redemption", diskusjonstråd rundt amerikansk sendeskjema


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stod det "End of volume 5"?

 

Nei. Det gjorde det ikke.

 

Virka det som en avslutning på et volum?

 

Ja, det gjorde det.

Nei, det virka som en julepause. Ved avslutning på et volum har vi fått nøstet opp alt innenfor ett tema og fått ett helt nytt tema. Det er fortsatt samuel som er fokuset.

Lenke til kommentar

Håper virkelig at Nathan er død og ikke kommer tilbake, ikke skuespilleren som nathans tvilligbror, spøkelset til nathan eller noe annet. La hele nathan greia være ferdig nå. Dette med at ingen av karakterene forsvinner fra serien er noe av det som irriterer meg mest. Av hovedkarakterene så er vel bare Issac mendez, adam, kirstin bell karakteren som har blitt drept og skrevet ut. Men savner at en av de virkelig hovedkarakterne forsvinner. Som hele ari larter sagaen, burde endt etter sesong 1, sesong 2.

Lenke til kommentar

Er glad for at Nathan endelig, forhåpentligvis, er borte. Selv om jeg nok kommer til å savne han litt også, hadde sansen for karakteren, spesielt i sesong 1 og 2. Men som Dotten sier, de rotet han litt til etterhvert, så det var egentlig like greit. Vi visste jo egentlig hele tiden at det måtte gå sånn, for Sylar er nok ikke på vei bort med det første.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er glad for at Nathan endelig, forhåpentligvis, er borte. Selv om jeg nok kommer til å savne han litt også, hadde sansen for karakteren, spesielt i sesong 1 og 2. Men som Dotten sier, de rotet han litt til etterhvert, så det var egentlig like greit. Vi visste jo egentlig hele tiden at det måtte gå sånn, for Sylar er nok ikke på vei bort med det første.

 

Enig

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Var veldig fornøyd med sesong 4 frem til julepausen. Klart bedre enn sesong 2 og 3.

 

Disse siste to episodene var VELDIG kjipe dog. Skjedde ingenting annet enn sutring og grining i to timer. Og denne Sylar-Clarie linken lover virkelig ikke bra.

 

Aktiviteten i denne tråden taler vel også for at disse episodene ikke var mye å bli engasjert av.

 

Håper det snur igjen fort.

Lenke til kommentar

Jeg syns Heroes bare har falt og falt noe voldsomt i det siste. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva eller hvorfor, men serien engasjerer meg bare ikke lengre. Det er for mye om og men og rot og tull, og liksom ingen ordentlig linje å gå etter, eller hva man skal si. Jeg sitter og ser på, og tenker med meg selv at egentlig vet jeg ikke hvorfor, for jeg vet ikke HVA det er jeg vil se, jeg vet ikke hva jeg lurer på eller vil se oppklart eller noen ting som helst. Mulig det bygger seg opp til noe bedre mot sesongavslutningen (serieavslutningen?), men akkurat nå er det hvertfall totalt uinteressant det som skjer der.

 

Synd, Heroes var en fantastisk serie når den kom, men nå er det rett og slett nok altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...