Nevnarion Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg tenkte også den tanken, og anser den som fullt mulig. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Tviler sterkt på det med peter. Sylar ville ha tilbake kroppen sin, og ville nok fokusert på "Nathan" sin kropp. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Men dersom Sylar innså at vakten kom til å stoppe Nathan og holdt han for langt unna til at han var mulig å nå, så kan det jo hende at han valgte nest beste alternativ, og tok en tur med Peter i stedet. Tviler på at det er sånn, men det hadde jo vært en spennende vri. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Var ikke Peter ... var Nathan sin arm (Nathan har mørk jakke, Peter har lys, dessuten var ikke Peter i nærheten, han lå på gulvet) .. men jeg tror Sylar er i kontroll men "spiller" at han fortsatt er Nathan ... vettke hvorfor jeg tror det though Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Helt grei episode, fikk klaret opp i småting som bygger opp til en topp episode neste gang : 3 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Dette var en filler. Tre middager. Utifra filler-perspektiv så en god filler, men ikke helt samme fremdrift som tidligere episoder. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Synes den ikke var så veldig filler. Var mer Thanksgiving-delen til Claire/HRG som avsporet veldig mye av det som egentlig skjedde i episoden. Dessuten har alle Claire-delene vært stort sett 60/40 og 50/50 med fillers-innhold nesten. Kanskje ikke så mye, men det virker sånn flere ganger. - Samuel skaper "trust issues" - Hiro blir "broken"(?) - Vi får endelig se hvem som drepte Joseph(ikke en shocker) - Claire drar for å finne Samuel - Speedstern blir en alliert med Hiro mot Samuel - Sylar og Nathan begynner sloss over kontrollen over kroppen til Sylar. - Edgard(Speedstern) blir ny fiende til Samuel Blir spenndene å se hva som skjer med Nathan og Sylar. Tror Nathan dør, eller forsvinner fra serien. Blir på tide når han har dødd 3 ganger som helt vanlig Nathan(med siste som ble hans død i S3). Veldig teit hvis han også som Nathan i Sylars kropp overlever. Neste uke er høstfinalen, og sesong 4 er ikke tilbake før 11 januar. Endret 25. november 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Enig med deg angående Nathen/Sylar, begynner å bli lei av kampen mellom Sylar og de han er i kroppen til. Syntes det er bedre hvis han kan bli gode gamle Sylar igjen. Nå har de brukt 10 episoder på at han skal komme seg tilbake til kroppen sin og når han først klarte å komme i kroppenn sin så syntes jeg Nathan bare kunne dø(igjen ). Akkurat nå så er jeg egentlig bare intresert i hva som skjer rundt the carival og rundt Sylar. Claire biten er utrolig kjedelig, det samme gjelder Peter og mor. Skjønner at manusforfatterne ville gjøre Peter mindre kraftig, men nå er jp bare lame. Syntes at Heroes tok seg opp i starten av sesongen, men syntes de bør fokusere mer på enkelte karakterer, og droppe noen andre. Hver gang noen i serien dør så blir de gjenopplivet på en eller annen måte. Irriterende. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Har ikke noe imot Sylar/Nathan-delen, hvertfall i det stadie den storyen er i nå. Men det burde gå over iløpet av noen episoder ja. Enig at Peter har blitt altfor svak, til det stadie at det ikke er så bra lenger. Kanskje derfor Emma-delen har vært såpass i senter, for å gjøre Peter mer vanlig. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Synes denne episoden var ganske bra, men jeg håper samtidig at noen snart kapper huet av Claire, for herre min hatt for en filler-karakter. Alt som har med Claire å gjøre bremser bare utviklingen i de historiene som er interessante i serien. Når det er sagt, ser jeg samtidig positivt på at hun drar til karnivalet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Satt å facepalma hele Noah og hu dama scenen på starten.. Makan... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 dårlig episode... gjeeeesp Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) En god gammeldags filler dette her, ja. Særlig i forhold til forrige ukens som var helt kanon (sylar delen hvert fall.) Når er det egentlig "julepausen" kommer, pleier ikke det være rundt denne tiden? Endret 1. desember 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Glad nathan er ute for godt Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Neste episode er 10 januar. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) I Heroes kan man aldri være helt sikker på det Han dukker nok opp igjen vil jeg tro... Så dette var slutten på volum 5? isåfall var det virkelig skuff. Endret 1. desember 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ja.. Heroes er jo ganske spennende for tiden. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Stod det "End of volume 5"? Nei. Det gjorde det ikke. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det var derfor jeg lurte på om det var enda en episode igjen, eller om de har begynt å lage hele sesongen i et volum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå