Gå til innhold

Heroes Season 4 "Redemption", diskusjonstråd rundt amerikansk sendeskjema


Anbefalte innlegg

Da er det klappet og klart for en ny sesong av Heroes, sesong 4, volume 5

Spoileralert: Dette er diskusjon med amerikanske sendetider i tankene, om du ikke tåler det hold deg langt unna.

 

Noen introvideoer:

 

http://www.dailymotion.com/video/x94k2g_he...view_shortfilms

 

Se filmen hos Youtube

 

 

Første episode starter 21 septemer med en dobbel episode

 

 

Episodeliste og sendetid i USA:

1. Orientation 21 september

2. Jump, Push, Fall 21 septemer

3. Ink 28 september

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, men da blir "skal ha spoilere" feil. Da kan jo folk som ikke vet bedre poste bilder av f. eks en karakter som blir drept eller noe mindre som kan ødelegge for de som følger med bare på serien og ikke leser spoiler-sider. Selv om S4 ikke har begynt å filme igjen, starter de opp det i mai og det er jo rett rundt hjørnet.

 

Skriv f. eks USA sendeskjema da istede. Er ikke alle som sjekker trådene for hva bidige ting(snakker av ren erfaring fra dusinvis av forum).

Lenke til kommentar

""Heroes" fans aren't entirely in the clear yet: a renewal isn’t a deal until it’s a deal. If the show took a sudden dire ratings turn, the network still has time to reevaluate this strategy. But barring something dramatic happening, NBC is not deterred by the current ratings and will bring back "Heroes" for a fourth round. "

 

Takk gud. Slik at hvis de finner ut at det blir for dårlig kan de iallefall droppe prosjektet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Som jeg nevnte i en annen tråd er jeg ikke like entustianstisk med tanke på serien som jeg en gang var, men håper virkelig de greier å forsette sukseen etter volum 4. Ikke det at den var så utrolig bra, men fremgang var det hvert fall. Det jeg gleder meg mest til er egentlig å se hvordan av Nathan/Sylar karakteren utvikler seg, samt at jeg håper på å få Peter tilbake som, ja Peter.Håper vi har en fin sesong forran oss. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...