Blåbær Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Da er det klappet og klart for en ny sesong av Heroes, sesong 4, volume 5 Spoileralert: Dette er diskusjon med amerikanske sendetider i tankene, om du ikke tåler det hold deg langt unna. Noen introvideoer: http://www.dailymotion.com/video/x94k2g_he...view_shortfilms Se filmen hos Youtube Første episode starter 21 septemer med en dobbel episode Episodeliste og sendetid i USA: 1. Orientation 21 september 2. Jump, Push, Fall 21 septemer 3. Ink 28 september Endret 21. september 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvorfor bare ikke bruke spoilertråden som allerede er postet spoilere til sesong 4/vol 5 i? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Fordi tråden skal bli volume 5 tråden når serien starter. Og inntil serien starter er alt snakk om hva som skjer i volume 5 egentlig spoilers. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jo, men da blir "skal ha spoilere" feil. Da kan jo folk som ikke vet bedre poste bilder av f. eks en karakter som blir drept eller noe mindre som kan ødelegge for de som følger med bare på serien og ikke leser spoiler-sider. Selv om S4 ikke har begynt å filme igjen, starter de opp det i mai og det er jo rett rundt hjørnet. Skriv f. eks USA sendeskjema da istede. Er ikke alle som sjekker trådene for hva bidige ting(snakker av ren erfaring fra dusinvis av forum). Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 ""Heroes" fans aren't entirely in the clear yet: a renewal isn’t a deal until it’s a deal. If the show took a sudden dire ratings turn, the network still has time to reevaluate this strategy. But barring something dramatic happening, NBC is not deterred by the current ratings and will bring back "Heroes" for a fourth round. " Takk gud. Slik at hvis de finner ut at det blir for dårlig kan de iallefall droppe prosjektet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Ja, da har Bryan Fuller slutta i Heroes visstnok. (Det er ikke offsielt enda, mer flere hevder dette nå) http://twitter.com/hercAICN Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Søren eller, hvorfor må han dra hele tiden? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Claire i girl on girl action? Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Når starter Heroes opp igjen, noen som vet? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2009 Claire i girl on girl action? I wanna see more!! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Når (hvilket kvartal) kommer sesong 4? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Dette kvartalet. 21. September Dobbel-episode. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det er vel i dag at episode 1 kommer ut? Eller blir den sendt på TV i USA i kveld, og vi får den i morgen? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Som jeg nevnte i en annen tråd er jeg ikke like entustianstisk med tanke på serien som jeg en gang var, men håper virkelig de greier å forsette sukseen etter volum 4. Ikke det at den var så utrolig bra, men fremgang var det hvert fall. Det jeg gleder meg mest til er egentlig å se hvordan av Nathan/Sylar karakteren utvikler seg, samt at jeg håper på å få Peter tilbake som, ja Peter.Håper vi har en fin sesong forran oss. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Oppdatert førstepost, satser på at kvaliteten holder seg oppe i den nye sesongen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Det er lov å håpe hehe. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Gleder meg som en liten unge, fy faen! Men håper på at den kommer veldig snart i løpet av kvelden ellers må jeg vente helt til onsdag med å se den. (Opptatt hele morgendagen) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Heh, kommer rundt 3-5 tiden på natta for oss. Tar det når jeg står opp kl 6.. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Faen! Men takker for info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå