Javeljavel Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Claner kan også registreres på http://heartbeat.gamingeye.com. Alle de beste (SK, Matrix, 2easy, Eol og liknende) er registrerte her. de har også sin egen liga. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Predalienators (Predator, Alien & Terminator) Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 hva med Hentai-klanen (hentai er "pervers" på japansk) følgende nick kunne vært: hentai-san (Herr Pervers) hentai-sensei (Lærer Pervers) hentai-sempai (veteran pervers) hentai-chan (frøken pervers) hentai-sama (Lord Pervert) hentai-baka (pervers idiot) Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 hentai hvis vi hadde vært jeppser ja... btw. sett noe anime-porr :wink: ?? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 så en snutt av en film som heter Elven Bride eller noe, som var en slags hentai-film. Var litt morsom i starten, men det er jo ræva anime Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 så en snutt av en film som heter Elven Bride eller noe, som var en slags hentai-film. Var litt morsom i starten, men det er jo ræva anime da må du få deg Hentai - Words Worth 2 (ca 256mb) faktisk en slags handling og, sa*ans morsom :wink: Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 hentai-chan (frøken pervers) *rettelittpå* skal vel enten/eller være chen? mener på det... Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 hentai-chan (frøken pervers) *rettelittpå* skal vel enten/eller være chen? mener på det... hvor i all verden fant dere/du ut det ?? Lenke til kommentar
Agres Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 hentai-chan (frøken pervers) *rettelittpå* skal vel enten/eller være chen? mener på det... *rettelittpå* nope.. jay-em-chan (som forøvrig betyr frøken Jay-em, eller lille søte jay-em), det er chan som skal brukes. Bruker man endingen -chan på en gutt (noe jeg ikke vet om du er) er det en fornærmelse dessuten, er jeg i tvil om du kan skrive hentai-sama, hentai-sensei osv. ettersom sensei, sama, sempai er endinger til å bruke etter navn, ikke etter adjektiv (som persvers/hentai forøvrig er). Hentai-baka går ann, for det er blitt et utrykk som brukes om persverse idioter.. Dette var litt off-topic, men måtte bare vise fram mine små japanskkunnskaper;P Så, Shizuka-na! Lenke til kommentar
Agres Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 hva med Hentai-klanen (hentai er "pervers" på japansk) følgende nick kunne vært: hentai-san (Herr Pervers) hentai-sensei (Lærer Pervers) hentai-sempai (veteran pervers) hentai-chan (frøken pervers) hentai-sama (Lord Pervert) hentai-baka (pervers idiot) som sagt, veldig i tvil om disse faktisk er lov (innen for japansk gramatikk) å bruke.. anyway, ser du anime? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 heh, gadd ikke lære meg japansk for å poste et inlegg, bare tok noe på feelingen uten å sjekke om det var lovlig, syntes japansk er kult å høre på uansett. Ser litt på anime ja, har vel sett en ca. 10-15 serier og en 6-7 filmer. Favoritten er seff NGE, men cowboy bebop, vision of escaflowne og hellsing er også konge Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Ser litt på anime ja, har vel sett en ca. 10-15 serier og en 6-7 filmer. Favoritten er seff NGE, men cowboy bebop, vision of escaflowne og hellsing er også konge wow, litt roen på anime eller :wink: ?? i`m impressed Lenke til kommentar
Agres Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Ser også endel på anime Har du sett Mononoke Hime? Eller Spirited Away? *glise* De er bare sååå kule ^^ Av serier kan jeg anbefale Witch Hunter Robin og Chobits.. Men, on-topic, hva med å kalle klanen Petra Lenke til kommentar
fudge^^ Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 ex.interp eSports hadde vært fint navn.. Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 ex.interp eSports hadde vært fint navn.. fint hvis du er helt ånnas ja.... LOL Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 home.no for hjemmeside plass, og www.tk for å skaffe domene. =) Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Dette er HELT offtopic, men jeg drister meg allikevel :wink: Spiritet Away er helt grei. Vil du se en bra film så er Grave of the Fireflies et must. Av serier har vi: Love Hina Hellsing I My Me! Strawberry Eggs Fruits Basket Escaflowne Slayers Tokyo Underground Hack//SIGN (liker man Online RPG's også er denne midt i blinken ) Onegai Teacher Noir (Fet musikk!) Hand Maid May JDrama: Great Teacher Onizuka (serien, ikke filmen) To Heart Beautiful Life <--- Anbefales! Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 teh n00bs eller ikke ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå