pisteffa Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Når jeg starter dataen min kommer det en oppdatering før jeg kommer inn på brukeren, denne oppdateringen står på 0% i 1 minutt så starter dataen på nytt, og dette skjer hele tiden. noen som vet hva som har skjedd? eller hvordan jeg kan fikse det,det er vel et virus som gjør dette. og eneste måten jeg tror jeg kan fikse det på er å formatere begge diskene mine, jeg klarer å gjøre dette med den enedisken. men ikke C drive, hvordan gjør jeg dette? det er en vista Endret 29. april 2009 av pisteffa Lenke til kommentar
pisteffa Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 ingen som har noen ide? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Sikkert ServicePack som har blitt installert... går den sånn i det uendelige så kan du jo prøve å taste F8 ved oppstart (etter BIOS) og velge "Siste feilfrie oppstart" (eller noe i den duren)... Lenke til kommentar
Graf1ga Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Operativsystem ditt er sannsynligvis installeret på partisjon "C:" Det vil si at du kan ikke vere inni windows mens du sletter alt informasjonen på den partisjon/hardisken. Du reinstallerer ikke windows nødvengivis av og formatere diskene.. her e det flere ord som blandes :S Få deg en vista cd og kjør installsjoen ifra den.. Men dette trenger ikke nødvendigvis vere eneste løsning.. jeg vil anbefalt at du starter opp i sikkermodus ved og trykke "F8" på oppstart også velge med piltastene til "Sikkermodus" Når den har lasta kan du enten velge ja eller nei...vet ikke helt om det er samme i vista som xp... men visst du velger "ja" tror jeg får du opp et valg om "Systemgjennoppretting" da er det bare og se på kalenderen over tidligere "Recover points" også kjøre den... da vil den prøve og "gå bak i tid" på pcen og eventuelt restarte og loade som normalt.. Lenke til kommentar
pisteffa Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Jeg orker ikke drive med den F8 knappen, og jeg synes at det er like greit å formatere siden jeg har så mye drit på dataen. håper det bare funker med å installere vista på andre disken. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 "Orker ikke drive med den F8-knappen?" Du gjør det bare en gang, menmen... Installere Vista gjør du med CD-plata som følger Vista. Du kan legge den over eksisterende versjon - og du kan der også fjerne/legge til ny partisjon så du starter med "blanke ark"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå