torkelorten Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hei! Jeg har spilt gitar i mange år og er 100% selvlært. Jeg kan de fleste standard låtene som Cavatina, Classical gas, Asturias osv + en haug med andre sanger. For tiden prøver jeg å lære meg spansk/latin-amerikansk/gipsy låter, men jeg finner liksom ikke noen sanger jeg føler for å lære. Noen som har tips til bra klassisk gitar soloer i denne sjangeren? Driver også å spiller en del sammen en kompis og vi har et ganske bra samspill, men vi finner heller ikke noe særlig gitar duo sanger å spille. Det blir liksom enten alt for enkelt og kjedelig eller alt for komplisert og lite catchy. thanks Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hadde dere klart meditarian sundance så hadde dere imponert. Lenke til kommentar
torkelorten Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Joa sangen er grei den, men føler ikke den er catchy nok til at jeg gidder å lære meg den....trenger å høre en sang som får meg til å tenke "DEN må jeg lære!" Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Suicidal Tendencies har haugevis av sanger med geniale soloer, men det er nesten umulig å finne tabs til dem da mange av dem er sykt vansklige. Det er heller ikke de(n) sjangeren(e) du skrev, men alikevel sjekk ut: The Prisoner Sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå