Sailfish Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Hei! Nå har tastaturet mitt tatt kvelden, et Microsoft-tastatur mener jeg det er. Nå skriver jeg fra skole-PCen :S Hvilket trådløst tastatur anbefaler dere? Gjerne noen multimedia-knapper Endret 4. mai 2009 av Sailfish Lenke til kommentar
cyberjojo Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Spørs hvor mye du skal legge i det, men ett bluetooth fra logitech har jeg god erfaring med Lenke til kommentar
JBKnutsen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg anbefaler Locitech Wave tastaturet veldig! Det er utrolig deilig å skrive på, har tre macroknapper (F4, F5 og F6, resten av F-tastene har de vanlige hurtigknappene), en knapp som åpner musikkavspillingsprogram, knapp som åpner Media Center, knapp som tar bilde tror jeg (i tillegg til Print Screen), zoom, kalkulator, av knapp (som skrur av PC-en), en knapp som åpner et vindu der du kan bla gjennom de forskjellige vinduene du har åpne, og de vanlige musikkavspiller knappene, altså spol, opp/ned lyd, pause, play, stop, mute. Men nok om knappene. Tastaturet er veldig deilig å skrive på, og det er litt kurvet, det er nok det som gjør det. Anbefales veldig, koster ikke veldig mye heller. Fikk blant annet 10/10 av Komputer for Alle. Lenke til kommentar
wacz Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Hei! Nå har tastaturet mitt tatt kvelden, et Microsoft-tastatur mener jeg det er. Nå skriver jeg fra skole-PCen :S Hvilket trådløst tastatur anbefaler dere? Gjerne noen multimedia-knapper Hei. Jeg har trådløst Microsoft tastatur og mus. Tror det heter Microsoft WIRELESS ENTERTAINMENT DESKTOP 7000. Se bilde: http://www.mobilewhack.com/microsoft-wirel...op-7000-fcc.jpg Den er egentlig laget for windows vista når det gjelder medieknapper, siden den har en egen windows media center knapp. Dog fungerer den helt fint med andre pc-er og. Den versjonen jeg har er nok utdatert. Nå har det kommet en ny versjon med hvor du setter musen oppå ladestasjonen og tastaturet inntil, så lades de begge to. Det heter Microsoft WIRELESS ENTERTAINMENT DESKTOP 8000 [Microsoft WED8000]. Du har, som du ser på bildene en rekke knapper for avspilling, lydnivå, og du kan til og med bruke tastaturet som en mus, om du ikke skulle ha den i nærheten. Det er også hurtigknapper for bilder, musikk, MSN og hjemmesiden din. Det er til og med en egen knapp for å ringe opp noen på MSN, samt 5 knapper som du kan programmere til å åpne dine favoritter. Det er også en eget hull på ladestasjonen for å putte USB-mottakeren inni, når den ikke brukes. Mer om dette kan du lese her: http://forums.techarena.in/reviews/823648.htm (jeg vet det er på engelsk, men har ikke tid til å finne en norsk akkurat nå. Søk etter det. Jeg vet det finnes. Jeg syns det er ganske godt å skrive på. Forresten er alle F-knappene trykkfølsomme. Du trenger bare være bort dem. det er nok. Noen syns dette er irriterende når de kommer borti dem ved et uhell. Det er opp til dem å synes. Andre synes kanskje musen er litt tung og stor. Dog har musen også to programmerbare knapper. Når det kommer til pris ligger den på internett mellom 1900 og 2300 kroner. Kanskje ikke så mye du vil ut med, men jeg syns det er verdt det. Har hatt mitt i to år nå, og det har ikke tatt kvelden enda. I den versjonen jeg har, må du ha vanlige batterier i tastaturet. De som fulgte med, har fungert helt til nå. Merk at jeg lar tastaturet og musen stå på døgnet rundt. Gidder aldri å skru dem av Endret 29. april 2009 av wacz Lenke til kommentar
Sailfish Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Da var Logitech Wave kjøpt og betalt! Er veldig fornøyd her i begynnelsem Takk til alle dere som svarte og hjalp meg i denne krisa Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Godt du er fornøyd, men ved neste tastatur kjøp anbefaler jeg virkelig logitech dinovo edge. Ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå